Beantwoord

TV app apple tv via iPhone hotspot werkt niet

  • 3 January 2024
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 2

Sinds vannacht is ons modem stuk. Klantenservice regelt nieuw exemplaar en tot deze gebruikt kan worden heb ik een voucher om via mijn iPhone de hotspot te gebruiken om te internetten en tv te kijken. Alleen ik krijg op de Odido app op de Apple tv de melding dat er een vaste internetverbinding vereist is ??? Hoe kan ik dan de voucher gebruiken ?? Hoe tv kijken ??

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 3 January 2024, 17:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HarryK, de Odido Smart tv app zal alleen werken op een Odido netwerk. Wat je wel kan doen is de Odido Online TV app downloaden op je telefoon en streamen naar je televisie. Dan kun je als nog tv kijken. 

Ook kun je op een laptop of desktop tv kijken via http://tv.odido.nl/. Het zijn tijdelijke opties, maar het zijn wel opties. Hopelijk voldoet dit tot dat het nieuwe modem ontvangen is! 

Reputatie 2

Dank voor het antwoord. Maar het streamen naar de Apple TV lukt niet; komt misschien omdat mijn iPhone fungeert als mobiele hotspot waarmee de Apple TV verbonden is ?

Reputatie 2

Dit vind ik toch beschamend; doordat het modem stuk is en de tv app op de Apple tv niet werkt zitten we zonder tv. Heb dan ook gisteren NL ZIET geactiveerd. maar hoe lang duurt het voordat jullie het nieuw bestelde modem toesturen ?

Reputatie 7
Badge +9

Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn @HarryK. Het ticket is gisteren ingeschoten, we hebben een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Dan zal de Back Office het ticket voor je oppakken! 

Reageer