tv app loopt vast, tv moet compleet uit.

  • 20 February 2024
  • 12 reacties
  • 243 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vanmorgen toen we tv keken was er niets aan de hand.

Wij kwamen later in de middag thuis, bleek dat de app op onze Samsung smart tv een update had gekregen.

Nu loopt de app regelmatig vast, en zodra we even een andere app hebben gebruikt is er helemaal niets meer mee te doen.

We moeten dan de tv 5 tot 10 minuten uit laten staan, daarna doet de app het pas weer.

 

Het lijkt mij niet de bedoeling dat we hem steeds uit moeten zetten.

Wat wij al geprobeerd hebben.

app herstart (via de app zelf)

tv opnieuw gestart

app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

stroom van de vr af gehad (minuut of 5)

Stekker van het modem eruit gehaald (ongeveer 5min zonder stroom gestaan)

Niets heeft geholpen, en bij de tv box van onze zoon ondervinden wij totaal geen problemen.

 

Heeft er iemand toevallig nog een andere oplossing om de app weer werkend te krijgen?

Teresa van Odido 2 maanden geleden

@Johan G Goed dat je hier een topic over opent!  Ik vertel jullie graag meer @andreavann@Edjuh76

Het klopt dat er een nieuwe update is voor Samsung, deze zat er ook aan te komen vanwege de bugs/issues die er waren. Met een nieuwe update is er dan ook de mogelijkheid dat we tegen nieuwe zaken aanlopen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen wil ik een ieder die hier problemen van ervaart, vragen om het volgende te beantwoorden:

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Je kunt dit vinden bij de instellingen van de TV.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?

Ik zet dit dan gelijk door naar het TV Team, zodat hier aan kan worden gewerkt!

Voor Samsung modellen uit 2018 geldt dat de update wordt teruggedraaid, om de nieuwe bugs eerst verder te onderzoeken. 

@Zeverej1978 is jouw TV ook uit het jaar 2018? Indien dit niet het geval is en je toch problemen ervaart, wil je dan de bovenstaande vragen beantwoorden? Ik zet het dan direct voor je door! 

 

Bekijk origineel

12 reacties

Helaas hetzelfde probleem. Hopelijk snel antwoord

Hier ook hetzelfde probleem. Daarbij kan in de instellingen ook nergens meer vinden.

Reputatie 7
Badge

@andreavann @Edjuh76 @Johan G kunnen jullie het modelnummer van je tv met ons delen? Alvast bedankt! 

SAMSUNG QLED QE65Q6F (2018)

Samsung qled QE65Q8FNAL 

Hier hetzelfde probleem. Als ik van een andere app naar Odido (terug)schakel, dan werkt de app niet. Alle genoemde opties (reset etc) ook al geprobeerd. Ik heb een Samsung QE55Q8FNA. Maar gezien alle meldingen op dit forum ligt het aan de app en niet aan de tv.


samsung qe49q6f

Nu net kregen wij de melding dat er een nieuwe update was.

Deze uitgevoerd, en alles lijkt weer te werken zoals het hoort.

 

Ja bij mij staat ook de oude versie weer terug en werkt het weer zoals het moet.

Reputatie 6
Badge +2

@Johan G Goed dat je hier een topic over opent!  Ik vertel jullie graag meer @andreavann@Edjuh76

Het klopt dat er een nieuwe update is voor Samsung, deze zat er ook aan te komen vanwege de bugs/issues die er waren. Met een nieuwe update is er dan ook de mogelijkheid dat we tegen nieuwe zaken aanlopen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen wil ik een ieder die hier problemen van ervaart, vragen om het volgende te beantwoorden:

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Je kunt dit vinden bij de instellingen van de TV.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?

Ik zet dit dan gelijk door naar het TV Team, zodat hier aan kan worden gewerkt!

Voor Samsung modellen uit 2018 geldt dat de update wordt teruggedraaid, om de nieuwe bugs eerst verder te onderzoeken. 

@Zeverej1978 is jouw TV ook uit het jaar 2018? Indien dit niet het geval is en je toch problemen ervaart, wil je dan de bovenstaande vragen beantwoorden? Ik zet het dan direct voor je door! 

 

Ik zag inderdaad dat de update is teruggedraaid. Mijn tv zal wel uit 2018 zijn. Moet ik nakijken als ik weer thuis ben.

Ik zag inderdaad dat de update is teruggedraaid. Mijn tv zal wel uit 2018 zijn. Moet ik nakijken als ik weer thuis ben.

TV is idd uit 2018.

Reageer