Beantwoord

TV bevriest we krijgen een nieuw modem

  • 22 November 2023
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Hoi,
We hebben een klacht dat ons TV beeld steeds bevriest. Na reset doet alles het weer maar komt het probleem weer terug.
Een monteur is dinsdag 14/11/23 geweest, heeft alles gecheckt en blijkt dat het modem niet goed is. Blijkt een bekent probleem voor dit modem.
Hij heeft doorgegeven dat er een nieuw modem moet komen.
Sindsdien hebben we niets meer gehoord.
Kan hier iemand actie op uitzetten?
 

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 23 November 2023, 15:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @WillemHout ,

Dit gaat niet zoals het hoort. Als je even de moeite wil nemen om je klantnummer alvast in je profiel te zetten, als je dat nog niet hebt gedaan. Dan kan een moderator je beter helpen, ze reageren hier vanzelf. Dit gaat op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @WillemHout, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit probleem klinkt me bekend in de oren en ik wil het modem graag swappen voor je. Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je communityprofiel plaatsen? Dan zorg ik straks dat het geregeld wordt. Mocht je vandaag niets meer van me horen, trek dan vanavond nog even aan de bel, dan zorgt @Tommie van Odido er morgen voor dat het in orde gemaakt wordt!

Profiel bijgewerkt.

Reputatie 6
Badge +2

Super @WillemHout. Ik heb direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt dus snel jouw kant op, zodat jullie weer heerlijk kunnen genieten van TV zonder bevroren beeld! 😀 Je ontvangt nog een e-mail met instructies om het oude modem weer terug te sturen. 

Dank, we zien het nieuwe modem graag tegemoet! 👍.

Reputatie 7
Badge +16

Het modem wordt deze week omgeruild. Wegens leveringsproblemen qua voorraad kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent (5+ werkdagen), maar we doen er alles aan om dit vóór donderdag geregeld te hebben.

Modem vandaag ontvangen en direct ingezet. Werkt prima!
Waar kan het oude modem naar toe verzonden worden?

Reputatie 7
Badge +4

Super om te horen dat het nieuwe modem goed werkt @WillemHout! 😃 Het oude modem kan je retour sturen bij een DHL punt met de QR code die wij je per email op vrijdag 24 november rond 15:24 hebben toegestuurd. Met deze QR code weet het DHL punt meer dan genoeg en kunnen ze het pakket kosteloos voor je retourneren.

Alvast bedankt voor het retourneren en geniet nog van je internet! 

Reageer