Beantwoord

TV box opzeggen

  • 1 November 2023
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 2

Mijn dochter heeft 27 september de tv box opgezegd en na ruim een maand heeft ze nog steeds niets gehoord van Odido. 

Graag zou ze willen weten hoe en wanneer de box retour kan.

Gegevens van haar staan in mijn profiel. 

icon

Beste antwoord door Cristien 1 November 2023, 21:45

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Albert55 

 In haar TV account moet ze ook kunnen zien of die box is opgezegd? Kijk daar eerst even. Is dat niet gelukt doe dat dan eerst nog eens.

 

  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

    https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

     

    met vermelding van je klantnummer, naam en adres (OP en IN de doos)

    Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 

 

 

Reputatie 2

@CrisTien bovenstaande hebben we allemaal al gedaan, de bestelling is nog steeds niet afgewerkt en daarom moet er iemand naar kijken om het administratieve gedeelte af te sluiten. 

Het opsturen van de box is zo geregeld 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Albert55  Dan is het ergens in het systeem blijven hangen.

De moderators kunnen jullie daarmee verder helpen. Even geduld nog. 

Met vriendelijke groet 
Cristien

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Albert55, als het om het klantnummer gaat dat eindigt op 45 dan gaat er ergens iet mis met de verwijdering van de TV Box(en). Ik zie geen enkele delete order. Gaat het om beide TV Boxen of slechts om eentje? En indien het om eentje gaat: kun je het MAC-adres van de te verwijderen TV Box alsjeblieft hieronder met me delen? Dan verwijder ik de juiste box handmatig voor jullie! 😉

Reputatie 2

@Jason van Odido het gaat om de tv box van mijn dochter postcode 79....... staat in mijn profiel 

Hier heeft ze op 27 september melding van gemaakt 

Reputatie 2

@Jason van Odido het gaat om de tv box van mijn dochter postcode 79....... staat in mijn profiel 

Hier heeft ze op 27 september melding van gemaakt 

Heb het klantnummer van mijn dochter toegevoegd in mijn profiel

 Mac code staat ook in het profiel

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Albert55, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er twee TV Boxen actief zijn op dit klantnummer. Er is ook geen opzegging te zien in het systeem. Geen zorgen, dit kan ik wel voor je in gang zetten. Wil je beide TV Boxen opzeggen of één? 

Reputatie 2

@Tommie van Odido het gaat niet om die van mij maar die van mijn dochter, haar klant nummer staat in mijn profiel. Ze heeft klantnummer wat begint met QVW......

Reputatie 2

Mijn dochter heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en de boel is geregeld.
Jammer dat het niet via deze manier kon gebeuren.

Reageer