Beantwoord

Tv- Box retour sturen

  • 28 July 2022
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Omdat ik enkele maanden in het buitenland verblijf heb ik gebruik gemaakt van de optie om de TV-box uit te zetten. Dit is door T-mobile prima geregeld.

Begin Augustus kreeg ik, terwijl ik dus in het buitenland ben, het verzoek om mijn TV box te retourneren...en deze week de 2e mail dat ik nog 8 dagen heb voor het retourneren.

Maar ik kom pas begin Januari volgend jaar (2023) weer terug in NL. Dus op het verzoek op de TV box te retourneren kan ik op dit moment niet voldoen. Ook wil ik begin Januari 2023 mijn TV box weer activeren.

Om allerlei extra kosten te voorkomen moet hier toch een mouw aan te passen zijn….hoop ik?

Graag jullie hulp in deze.

icon

Beste antwoord door Boris 29 July 2022, 09:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @frits365,

Goed dat je aan de bel trekt en wat tof dat jouw wegen je naar het buitenland hebben gebracht! De apparatuur die je van ons ontvangt, waaronder de TV Box, krijg je van ons in bruikleen. Dit geven we van te voren netjes aan. We verwachten dan ook dat de apparatuur netjes wordt teruggestuurd bij een opzegging van een abonnement of in dit geval van TV. Gebeurt dit niet, dan worden er kosten in rekening gebracht. Hoe graag ik je had willen helpen, is dit een automatisch proces wat ik niet tegen kan gaan. Excuses voor het ongemak.