Beantwoord

Tv box storing/ verouderd

  • 23 September 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik heb 2 verouderde tv boxen (2x Entone Kamai 510b) waardoor de tv (verbinding) steeds hapert. Begin dit jaar installeerde een T-mobile monteur een nieuwe modem en waarschuwde hij al dat deze tv boxen vervangen zouden moeten worden. In juni jl. heb ik al een aanvraag gedaan (T-mobile) voor vervanging van de tv boxen en werd ik afgewimpeld met de mededeling dat er een update van het netwerk dit issue zou oplossen. De update van het netwerk zou later die maand plaatsvinden. In augustus heb ik de klantenservice nogmaals benaderd om alsnog over te gaan tot het vervangen van de tv boxen omdat de tv’s nog steeds haperen (uiteraard meerdere resets geprobeerd). Helaas ontving ik hierop geen reactie. Hierbij alsnog een nieuwe (en laatste) poging tot vervanging van de tv boxen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 October 2023, 14:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @ASG4724, welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Sorry dat het zolang geduurd heeft voordat ik met een reactie kon komen; jouw topic was per ongeluk gearchiveerd en in een onbestemde bak terechtgekomen. Ik heb deze handmatig eruit gevist omdat ik zag dat er nog geen antwoord was. Ik wilde de boxen meteen omruilen, maar zie dat dit op 28 september al gelukt is. Is het al gelukt om de Kamais te retourneren of staan deze nog thuis?

Reageer