TV box stuk en geen hulp vanuit service

  • 24 October 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Ik heb al een week geen TV. Melding aangemaakt bij de service. Eerst wordt er een nieuwe TV Box beloofd. Daarna kan dat ineens niet en wordt mijn melding doorgezet naar de technische afdeling.

Daar moet ik dan wel 3 dagen op wachten. Week verder. Niest gehoord. Ik bel met de klantenservice…

Er is nog geen update op mijn melding. Dus ik wil graag weten hoe we dit gaan oplossen. Hangt de werknemer zomaar op… 15 minuten in de wacht gestaan voor niets.

Teruggebeld. Krijg meteen dezelfde persoon aan de lijn… Stel mijn vraag weer. Hangt ze weer op…

Wat is dit voor dienstverlening?

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Burnacid, bedankt voor het delen van je ervaring.

Ik ben dit niet gewend van onze klantenservice, mijn excuses voor het ongemak. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er al een TV Box opgestuurd is! Je zult hier spoedig een bericht over ontvangen en als de TV Box is verzonden kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven? Hopelijk lost dit het voor je op.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Burnacid, bedankt voor het delen van je ervaring.

Ik ben dit niet gewend van onze klantenservice, mijn excuses voor het ongemak. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er al een TV Box opgestuurd is! Je zult hier spoedig een bericht over ontvangen en als de TV Box is verzonden kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven? Hopelijk lost dit het voor je op.

Reageer