tv box valt regelmatig uit

  • 5 March 2024
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Beste Odido,

de afgelopen weken valt onze tv-box steeds vaker uit. 
Het beeld blijft dan stilstaan en dan valt de box uit. Deze herstart zichzelf wel steeds weer. 
wellicht is het tijd voor een beter tv box, op de huidige staat zelfs nog vodafone….

met vriendelijke groet,

Don Groenewegen

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @DonGeoenewegen, goed dat je aan de bel trekt, ik geef de TV Box graag een flinke opknapbeurt! Gaat het om de TV Box met óf zonder harddiskrecorder? Houd er graag rekening mee dat je jouw opnames verliest als wij de TV Box met harddiskrecorder voor je omwisselen. Ook bieden wij geen TV Box met harddiskrecorder meer aan omdat wij dit vervangen hebben voor Cloud Opnemen. Dit brengt een hoop voordelen met zich mee, zo kan je voor dezelfde prijs op beide TV Boxen én op je mobiele apparaten opnames terugkijken. Meer informatie én de manier om eenvoudig Cloud Opnemen aan te zetten vind je in je Mijn Odido account: Cloud Opnemen en Pauzeren.

Nog een kleine tip: je maakt niet alleen gebruik van een oude TV Box maar ook van het oude netwerk van KPN NetwerkNL. Inmiddels hebben wij een eigen glasvezelnetwerk opgezet in jouw omgeving en hierdoor kunnen wij je veel hogere snelheden aanbieden tegen veel scherpere prijzen. Momenteel betaal je € 54,94 voor 500 Mbit/s internet en op ons eigen netwerk betaal je bijvoorbeeld € 40,- voor 400 Mbit/s of € 45,- voor 1 Gbit/s. Ook hiervoor kan je de omschakeling eenvoudig regelen in je Mijn Odido account via: netwerk wijzigen.

Geef het nog gerust aan om welke TV Box het gaat, ik regel graag een nieuwe TV Box voor je! 😄

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DonGeoenewegen, goed dat je aan de bel trekt, ik geef de TV Box graag een flinke opknapbeurt! Gaat het om de TV Box met óf zonder harddiskrecorder? Houd er graag rekening mee dat je jouw opnames verliest als wij de TV Box met harddiskrecorder voor je omwisselen. Ook bieden wij geen TV Box met harddiskrecorder meer aan omdat wij dit vervangen hebben voor Cloud Opnemen. Dit brengt een hoop voordelen met zich mee, zo kan je voor dezelfde prijs op beide TV Boxen én op je mobiele apparaten opnames terugkijken. Meer informatie én de manier om eenvoudig Cloud Opnemen aan te zetten vind je in je Mijn Odido account: Cloud Opnemen en Pauzeren.

Nog een kleine tip: je maakt niet alleen gebruik van een oude TV Box maar ook van het oude netwerk van KPN NetwerkNL. Inmiddels hebben wij een eigen glasvezelnetwerk opgezet in jouw omgeving en hierdoor kunnen wij je veel hogere snelheden aanbieden tegen veel scherpere prijzen. Momenteel betaal je € 54,94 voor 500 Mbit/s internet en op ons eigen netwerk betaal je bijvoorbeeld € 40,- voor 400 Mbit/s of € 45,- voor 1 Gbit/s. Ook hiervoor kan je de omschakeling eenvoudig regelen in je Mijn Odido account via: netwerk wijzigen.

Geef het nog gerust aan om welke TV Box het gaat, ik regel graag een nieuwe TV Box voor je! 😄

Beste @Cal van Odido 

 

de TV box is inderdaad ook een recorder. Geen probleem dat er opnames kwijt zijn. 
 

Ik heb ook een (kleinere) tv box extra, moet deze ook vernieuwd worden
 

groete,

 

don

Reputatie 7
Badge +5

Hi @DonGeoenewegen, ik wilde omwisseling van beide TV Boxen met liefde in orde maken. Wel zal er binnen je abonnement wat veranderen.

Momenteel betaal je € 5 voor de TV Box met harddisk en niks voor de tweede TV Box. Een Mediabox kost € 2,50 en Cloud Opnemen kost € 5. De eerste Mediabox is ook gratis. Wel zul je dus in plaats van € 5, € 7,50 gaan betalen voor de nieuwe Mediaboxen. Om je tegemoet te komen, wil ik dit verschil van € 2,50 voor één jaar vergoeden. Dat doe ik wel in één keer, dit komt neer op een eenmalige vergoeding van € 30. Mag ik dit in orde maken? Ik wil de omwisseling wel echt aanraden, gezien je van verouderde apparatuur gebruik maakt. Ik hoor het graag van je, tot snel!

Hoi @Cheyenne van Odido 

 

ja is akkoord hoor. Zou je het willen regelen?

 

groete,

 

don groenewegen

Reputatie 6
Badge +2

@DonGeoenewegen Super, ik ga dit gelijk voor je in orde maken! Nog even dubbelchecken, wil je ook dat ik Opnemen aanzet?

Hoi @Teresa van Odido 

 

ja je kunt het opnemen via de cloud aanzetten idd. 
 

groete,

 

don

Reputatie 6
Badge +2

@DonGeoenewegen Geregeld, de nieuwe Mediaboxen komen snel jouw kant op! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Betreft het opnemen, dit kan ik nu nog niet doen, omdat er een lopende bestelling is (de Mediaboxen). Zodra deze order helemaal op gereed staat in ons systeem, kan Opnemen worden aangezet. 

Je kunt dit zelf doen in jouw Mijn Odido omgeving onder Abonnementen > TV > scroll iets naar onder > Opnemen aanzetten. Mocht je hier niet uitkomen dan doe ik dit natuurlijk met alle liefde voor je! Geef je mij dan een seintje als je het pakket hebt ontvangen? 

 

 

Reageer