-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Beste Odido,
de afgelopen weken valt onze tv-box steeds vaker uit.
Het beeld blijft dan stilstaan en dan valt de box uit. Deze herstart zichzelf wel steeds weer.
wellicht is het tijd voor een beter tv box, op de huidige staat zelfs nog vodafone….
met vriendelijke groet,
Don Groenewegen
Hoi @DonGeoenewegen, goed dat je aan de bel trekt, ik geef de TV Box graag een flinke opknapbeurt! Gaat het om de TV Box met óf zonder harddiskrecorder? Houd er graag rekening mee dat je jouw opnames verliest als wij de TV Box met harddiskrecorder voor je omwisselen. Ook bieden wij geen TV Box met harddiskrecorder meer aan omdat wij dit vervangen hebben voor Cloud Opnemen. Dit brengt een hoop voordelen met zich mee, zo kan je voor dezelfde prijs op beide TV Boxen én op je mobiele apparaten opnames terugkijken. Meer informatie én de manier om eenvoudig Cloud Opnemen aan te zetten vind je in je Mijn Odido account: Cloud Opnemen en Pauzeren.
Nog een kleine tip: je maakt niet alleen gebruik van een oude TV Box maar ook van het oude netwerk van KPN NetwerkNL. Inmiddels hebben wij een eigen glasvezelnetwerk opgezet in jouw omgeving en hierdoor kunnen wij je veel hogere snelheden aanbieden tegen veel scherpere prijzen. Momenteel betaal je € 54,94 voor 500 Mbit/s internet en op ons eigen netwerk betaal je bijvoorbeeld € 40,- voor 400 Mbit/s of € 45,- voor 1 Gbit/s. Ook hiervoor kan je de omschakeling eenvoudig regelen in je Mijn Odido account via: netwerk wijzigen.
Geef het nog gerust aan om welke TV Box het gaat, ik regel graag een nieuwe TV Box voor je!
Bekijk origineel