Beantwoord

TV Box verbinding maken met server

  • 25 December 2019
  • 5 reacties
  • 2208 Bekeken

Dag allemaal 

Ik heb hier een probleem met mijn tv box

Wanneer ik mijn tv box opstart blijft het hangen op verbinding maken met server en daarna gaat het op zwart beeld

icon

Beste antwoord door Brian 27 December 2019, 12:45

Bekijk origineel

5 reacties

Wat kan ik doen ik heb alles al geprobeerd modem gereset tv box gereset maar ik krijg telkens verbinding maken met server op beeld staan

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Janvandr 

Kan je eens je modem voor circa 10 seconden van het stroom halen en in geval van glasvezel ook je mediaconverter opnieuw starten? 

Ook het stroom van de tv box halen en de UTP label verwijderen. Sluit de tv box weer op het stroom en de UTP pas aansluiten als de melding verschijnt met geen internet.

 

Dit heb ik al zelf geprobeerd 

Maar ik weet al waar de fout zit wij hadden een storing met onze verbinding toen is er iemand van t mobile langs gekomen en heeft het op een andere manier verbonden niet met glasvezel maar gelijk naar de modem dus volgens mij kan het daarom de server niet ophalen

@Waqqas 

Ik weet niet of het dan nog steeds moet lukken of niet

Reputatie 7

Hi @Janvandr, maak je toevallig gebruik van een powerline adapter of switch?  Zo ja sluit dan eerst de TV Box rechtstreeks aan op de modem met een netwerkkabel (zoals de monteur vermoed ik ook gedaan heeft) totdat je weer beeld hebt, daarna kan je de TV Box dan weer aansluiten via de switch of powerline adapter. 

Reageer