Beantwoord

TV kastje haperend beeld

  • 24 November 2023
  • 10 reacties
  • 332 Bekeken

  • Welk probleem ervaar je (zie je een haperend beeld of een gekke gloed)?

    • Beeld hapert op willekeurige momenten. Heb dan een seconde of 2 zwart beeld en dan gaat het verder.

  • Deel twee voorbeelden van een programma, zender inclusief de datum en het tijdstip.

    • Compleet random, alle zenders, alle dagen, alle tijdstippen

  • Speelt dit bij opnames, live tv-kijken en/of bij Terug Kijken?

    • Altijd

  • Speelt het op alle zenders of specifiek bij bepaalde zenders?

    • Alle

  • Ervaar je ook problemen met TV Anywhere?

    • Gebruik ik niet

  • Kijk je via de App of via de TV Box?

    • TV Box

  • Als je meerdere TV Boxen hebt, gebeurt het dan op alle TV Boxen?

    • Heb maar 1 box

 

Heb alle stappen al doorlopen qua resetten. Stroom eraf, netwerk eraf etc. maar het blijft gebeuren.

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 25 November 2023, 13:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @aartvdwerf, super fijn dat je deze informatie meteen meestuurt! 😊 Ik wil je nog vragen om een laatste optie uit te proberen. Kun je de netwerkkabel in een andere poort van het modem stoppen en testen of dit verbetering geeft? Groetjes, Ishana

Hi, nee helaas ook niet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @aartvdwerf, ik heb ook een blik geworpen op jouw TV Box. Ik zie inderdaad dat hij niet vlekkeloos werkt en heb daarom besloten om je een nieuwe TV Box op te sturen. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je je huidige TV Box kan retourneren. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven of deze het wel goed doet? Alvast bedankt! 

Hi, top, dankjewel! Ik wacht het bericht even af.

Hi @aartvdwerf, ik heb ook een blik geworpen op jouw TV Box. Ik zie inderdaad dat hij niet vlekkeloos werkt en heb daarom besloten om je een nieuwe TV Box op te sturen. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je je huidige TV Box kan retourneren. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven of deze het wel goed doet? Alvast bedankt! 

Hi, ik heb nog geen bericht ontvangen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @aartvdwerf, de order is aangemaakt en verzonden. Hier kan wat tijd overheen gaan voordat het bevestigd is en wordt verzonden. Meestal duurt dit drie dagen.

Ondervond het zelfde probleem, hdmi profiel aangepast (voor mijn tv profiel 2) en dit loste het op.

Hallo,

 

Ik ervaar precies hetzelfde. 

Vanaf 1 april Odido. In het begin werkte het, maar nu al een paar dagen haperend beeld. Bij elke tv én radio zender, op elk moment. Ik heb dan zo'n  3 seconden beeld en geluid, 3 seconden zwart beeld en geen geluid en dat gaat zo door.

Net als aartvdwerf ook alles geprobeerd van reset en kabels. Wat nu?

Met vriendelijke groet,  Lisette

 

 

Hallo,

 

Ik ervaar precies hetzelfde. 

Vanaf 1 april Odido. In het begin werkte het, maar nu al een paar dagen haperend beeld. Bij elke tv én radio zender, op elk moment. Ik heb dan zo'n  3 seconden beeld en geluid, 3 seconden zwart beeld en geen geluid en dat gaat zo door.

Net als aartvdwerf ook alles geprobeerd van reset en kabels. Wat nu?

Met vriendelijke groet,  Lisette

 

 

Was bij mij het hdmi profiel van het kastje, wat ook nog wel wil helpen is op de tv de hdmi cec optie uitzetten.

Hoi John, bedankt voor je reactie.

Kan je me vertellen hoe ik het HDMI profiel van het kastje aanpas en wat ik dan precies moet doen?

Ik heb de HDMI cec op de tv net uitgezet, maar dat heeft niet geholpen.

Grt, Lisette

Reageer