Beantwoord

TV Kijken op laptop

  • 10 April 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Hallo,

Thuis kijk ik TV via de ODIDO app in de Samsung TV. Die app heeft een vervelende bug die soms een zwart beeld geeft na omschakelen van kanaal. Dit probleem heb ik in januari al gemeld. Wordt nog aan gewerkt.

In de caravan kijk ik online-TV op de laptop. Over ontvangst en beeldkwaliteit heb ik geen klachten, bandbreedte is voldoende.

Mijn probleem is de bediening van de online-TV in de browser. Beter gezegd het totaal afwezig zijn van de mogelijkheid de app te bedienen met bv het toetsenbord. De soortgelijke online-TV van concullega Ziggo biedt de mogelijkheid middels toetsen door kanalen te scrollen, geluid harder en zachter te zetten enz. Bij ODIDO ontbreekt dit alles. Kanaal keuze is hier middels een scrol lijst (met veel de smalle scrolbalk), daarbij valt op de die kanaallijst telkens opnieuw van het internet geladen moet worden, dat gebeurt met de nodige vertraging. De ODIDO online-TV is erg primitief. Je kunt zeggen dat je online TV kunt kijken, maar daarmee is ook alles gezegd.

Ik vind dit allemaal zo knullig primitief dat ik spijt heb van de  overstap.

Wat voor plannen heeft ODIDO met deze manier van TV kijken?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 11 April 2024, 11:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Peetvader, bedankt voor het delen van je feedback!

We werken uiteraard altijd aan verbeteringen voor onze diensten. Zelfs geven we de klant zelf ook de optie om deze punten of ideeën door te geven aan ons via Wensen & Suggesties. Hier kun je de feedback en ideeën met ons delen. Wij houden je dan op de hoogte van de vorderingen en of het mogelijk is of niet. Ook dit kun je hier aangeven en raad ik je ook aan. Wij willen natuurlijk zoveel mogelijk doen voor al onze klanten. Ik zou zeggen plaats gerust een wens, feedback of idee op de pagina, andere mede klanten kunnen dan ook stemmen op jouw idee.

Reageer