Beantwoord

TV zonder draad

  • 12 April 2021
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Mijn ouders krijgen deze week interactieve tv en glasvezel internet. Zij willen 2 tv kastjes gaan gebruiken. De eerste is in de buurt van de modem dus daar is de kabel geen probleem.

Het 2e kastje moet echter naar de andere kant van het huis en daar een utpkabel heen trekken is geen optie.  Met kpn maakte ze gebruik van een powerline adapter.

Is dit ook mogelijk met T-mobile icm glasvezel?

icon

Beste antwoord door Lisa 14 April 2021, 10:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Femkeeeexx 

Je zou powerline adapters kunnen gebruiken voor het aansluiten van de tv box echter wordt de kwaliteit niet gegarandeerd door T-Mobile.

Reputatie 7

Hi @Femkeeeexx, hele goede vraag! Wat lief dat jij dit graag voor jouw ouders wilt uitzoeken. Top om te lezen hoe @Waqqas jou ook al van een antwoord heeft voorzien. Het is inderdaad mogelijk om gebruik te maken van powerline adapters. Er is hier toevallig al een heel topic aan gewijd, waar jij nog eens rustig alle ins en outs in terug kunt lezen: 

Aangezien wij geen internetkabels die langer zijn dan 15 meter leveren, kan ik mij voorstellen dat powerline adapters in dit geval een fijne oplossing voor jouw ouders zullen zijn. Echter is het inderdaad wel zo dat wij de kwaliteit niet kunnen garanderen, omdat in sommige gevallen deze adapters instabiel blijken te zijn. Weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als jij nog ergens vragen over hebt, want dan help ik je graag verder! 💪

Reageer