Beantwoord

Uitgesteld kijken

  • 11 October 2023
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Wij willen graag een opname na een half uur na het begin starten om dan de reclames te kunnen doorspoelen.

Dit mislukt ons iedere keer niet want de opname stopt dan op het moment dat we starten met kijken

Klopt dit of doen wij iets fout.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 October 2023, 17:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kluiven, sorry voor de late reactie: jouw topic was niet juist gecategoriseerd en moest daardoor bij een moderatieronde handmatig opgepakt worden. Als ik het goed begrijp, ervaar je problemen met het bekijken van een opname omdat je deze 30 min na de start van de uitzending wilt zien, klopt dat? Zo ja: dit is in principe working as intended. Wanneer een programma net gestart is, kun je Begin Gemist gebruiken zodat je weer bij bent. Doe je dit via Cloud Opname dan stopt de opname op het moment dat de opname technisch gezien op het punt zou zijn dat de live opname daar gestart afgelopen is omdat de uitzending dan eigenlijk voorbij is en er niks meer op te nemen is. Je kunt dus geen opnames maken van lopende programma's als je die op dat moment ook wilt Terug Kijken, dat werkt niet goed.

Reputatie 7
Badge +6

@Kluiven In dit topic heb ik je al een antwoord gegeven. Door een bug werkt het momenteel niet optimaal, maar er wordt nog steeds aan gewerkt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Kluiven, zou je mij iets meer informatie kunnen geven en het wat duidelijker kunnen omschrijven?

  • Op welk device probeer je dit te doen?  
  • Kan je de opname wel bekijken als het programma is afgelopen?
  • Kun je een dag later alleen de eerste 30 minuten van het programma bekijken of de gehele opname?

 

Reageer