Beantwoord

universele afstandsbediening en favorietenlijst

  • 7 June 2022
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

Ik wil overstappen van ziggo naar t-mobile maar heb een 2 vragen ivm handicapts van echtgenote.

Kan ik een ir universele afstandsbediening gebruiken op de nu aangeboden tv box.

Dat ik knop voor knop moet inleren maakt niet uit.

Klopt het dat je tegenwoordig met de tv box favorietenlijsten kan aanmaken en de zenders op eigen volgorde kan zetten ??

Als ik bovenstaande niet kan heeft een abbo op t-mobile geen zin voor mij.

icon

Beste antwoord door Boris 8 June 2022, 09:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7

Hi @Theo49,

Thanks voor je vraag en superleuk dat je interesse hebt in T-Mobile voor thuis! Het zijn terechte vragen die je stelt, waarmee ik je graag help. 

De afstandsbediening die je meekrijgt met de TV Box, is gemakkelijk te koppelen aan de televisie. Je kan daarbij beide apparaten bedienen vanaf de bank. Achterover hangen en zappen, heerlijk! Op onze website staat precies hoe dat in z'n werk gaat: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis.

Ook kan je via de TV Gids gemakkelijk je favorietenlijst maken. Daarbij kan je je eigen Kijkprofiel aanmaken en precies de zenders selecteren die bij jou passen: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis.

Ik hoop je via deze weg goed te hebben geïnformeerd. Mocht je met een vraag zitten, schroom niet. We staan hier op de Community voor je klaar! 

Goedemorgen,

Dank voor het antwoord maar haal niet uit het antwoord of ik een door mij zelf gekochte universele afstandsbediening kan gebruiken.

Hoop hier alsnog een antwoord op te krijgen

Reputatie 7

Ik check het graag voor je! Welke afstandsbediening gebruik je nu @Theo49? Met de koppelcodes in de link die ik in mijn eerdere bericht hebt gedeeld, is het 9 van de 10 keer mogelijk. Je kan dan je eigen afstandsbediening gebruiken om lekker te zappen.

Heb de One for all URC6820 in gebruik.

Maakt mij niet uit of ik de knoppen 1 voor 1 moet inlezen maar wil graag weten of de tv box een ir universele accepteerd zodat mijn echtgenote met de haar vertrouwde ab kan blijven zappen.

Reputatie 7

Hoi @Theo49,

Dank voor je reactie! Liggend aan de televisie, kan de afstandsbediening worden gekoppeld door middel van een koppelcode. De functies worden dan overgezet naar de afstandsbediening zodat deze gebruikt kan worden. De algemene koppelcodes kan je vinden met de volgende link: Koppelcodes.

Hopelijk mogen we je binnenkort begroeten op ons supersnelle netwerk!

We praten wat langs elkaar heen.

Uw antwoord gaat over de t mobile afstandsbediening ďie bij de tv box hoort maar die gaat niet gebruikt worden.

Mijn vraag is -  kan ik een zelf aangekochte infrarood afstandsbediening op de tv box koppelen - met codes of knoppen 1 voor 1 inlezen maakt me niet uit.

Reputatie 7

Hoi @Theo49 ,

In het geval van mijn laatste bericht, zitten we helemaal op één lijn. We hebben het in dit geval over de universele afstandsbediening, welke gekoppeld kan worden via de manier beschreven in mijn vorige bericht. 

Ok, Dank het is me duidelijk ik weet dat ik hem kan gebruiken.

nogmaals dank en sluiten maar