Beantwoord

Veranderingen TV Platform

  • 18 February 2020
  • 1 reactie
  • 445 Bekeken

Reputatie 1

Hallo T-mobile Team en andere community leden.

 

ongeveer een maand geleden heb ik contact gehad met het webcare team over de opnamenboxen en alles in 1, ik wil graag een abonnement afsluiten zodra ik ga verhuizen maar ik wil graag de opnamebox er bij maar door de beperkte voorraad kan ik deze niet bestellen.

 

Nu kreeg ik via Twitter te horen van het webcare team dat “er op korte termijn mooide dingen aan komen betreft ons TV platform”.

 

ik vroeg me af of iemand al wat weet hierover en wat informatie kan verschaffen wanneer en wat er aan zit te komen!

icon

Beste antwoord door stefan.1997 18 February 2020, 16:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge

Het klopt inderdaad.

Er komt een nieuwe Tv platform ‘binnenkort’ beschikbaar. Daarmee wordt het mogelijk om in de Cloud op te nemen. Dan heb je geen Tv box met Harddisk meer nodig. Je moet dan waarschijnlijk wel een extra opneempakket aanschaffen van €5 p/m. 
 

Op dit moment wordt het platform door een aantal gebruikers getest. Maar het platform is volgens mij nog niet helemaal klaar om uitgerold te worden. Er zitten nog te veel bugs in. Waneer het wel wordt gelanceerd kan niemand zeggen, behalve misschien een select aantal medewerkers van T-Mobile. Ik ben bang dat ook zij de exacte datum niet hier gaan noemen. 
T-Mobile kennende laat het nieuwe platform waarschijnlijk nog wel even op zich wachten. 
 

Wil je voor die tijd toch al gebruik maken van T-Mobile Thuis en opnemen. Dan zul je eerst je aanvraag in moeten dienen en dan later een settopbox met harddisk moeten aanvragen. 

Reageer