Beantwoord

Verbinding

  • 5 July 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg de laatste weken dat zowel internet als de TV crashed. Bij het herstarten doe hij het weer. Ik verwacht dat het de kabel is die ooit door de t-mobile monteur is aangesloten gaar is. Nu is het wel weer aantrekkelijk om eens van provider te switchen (nieuwe monteur, nieuw apparatuur).. Maar ook dat is weer een gedoe.. Ik ben even benieuwd of er ook garantie zit op de aansluitingen en wat ik kan doen om te bekijken wat de oorzaak is van het probleem.

icon

Beste antwoord door Lisa 6 July 2021, 17:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marcel56 

Gaat het om glasvezel?

De internetkabel tussen mediaconverter en modem kun je zelf vervangen, misschien wilt dat helpen.

Reputatie 7

Hi @marcel56, heel fijn dat jij dit gelijk bij mij aangeeft! Ik help je hier graag bij. Wil jij nagaan of het modem goed is aangesloten op het aansluitpunt en of de kabels in de juiste poort op het modem zitten? Als jij dit gecontroleerd hebt en dit blijkt niet de oplossing te zijn, dan wil ik aan je vragen of jij een factory reset van het modem kunt uitvoeren? In dit topic lees jij hoe jij dat voor het Draytek modem uit kunt voeren:

Houd er wel rekening mee dat jij hierna weer teruggaat naar de instellingen zoals ze op de sticker van het modem staan. Ik hoor heel erg graag van je of dit jouw problemen met Internet en TV heeft verholpen. Mocht jij hierna nog steeds problemen ondervinden, laat het dan gelijk weten. Dan gaan wij jou hier weer verder mee helpen, zodat jij zo snel mogelijk weer optimaal kunt genieten! 💪

Reageer