Beantwoord

Vernieuwde T‑Mobile TV-dienst

  • 1 November 2020
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Hallo,

 

Sinds ik gebruik maak van de vernieuwde T‑Mobile TV-dienst, kan ik begin gemist niet starten, een programma niet terugkijken en bij het zappen heb ik geen beeld enkel geluid. 
Elke keer als ik een ander zender open moet ik de box even uit en aanzetten om beeld te hebben.

Kan ik mij weer afmelden voor de test??

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 November 2020, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Olijfje, dat is niet de ervaring zoals wij voor ogen hebben, sorry voor het ongemak!

Er spelen wel issues, maar helemaal geen beeld en geluid is niet één van die problemen. Ik zie dat mijn collega gelukkig de TV Box voor je gaat omwisselen naar een sneller model met de nieuwste firmware. 

Het is niet mogelijk om je af te melden voor de testfase, maar gelukkig zal je straks een optimale kijk- en luisterervaring krijgen, daar ben ik van overtuigd. Houd alsjeblieft onze verzameltopics TMTV en TVA 2.0 ook in de gaten (de links zijn klikbaar), daar plaatsen we zoveel mogelijk updates en kun je ontdekken wanneer, welke bugs/feedback opgepakt worden. Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord.

Indien ik je toch nog kan helpen, laat het me dan alsjeblieft weten. Ik help en denk graag mee!

 

Reageer