verticaal draaiende gestreepte band over beeld

  • 29 April 2023
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Ik heb sinds 3 weken af en toe een verticale band van enkele cm over het beeld.  Soms is het echt beelden,  andere keer streepjes.  

Ik heb het bij gebruik van de tv-box en ook bij de tmobile app.

De tv is nieuw en geheel in orde. 

 

Wat is dit voor storing? 

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Jacquelien62, hoewel het voordeel is dat bij een concert het geluid belangrijker is dan het beeld moet dit natuurlijk opgelost worden! Ik heb uitgebreid de lijn uitgemeten en ik zie inderdaad enkele haperingen in de verbinding. Daarom wil ik je graag vragen om het volgende te proberen:

  1. Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.

  2. Haal de stroomkabel van het modem én de Media Converter (zwart of wit apparaatje in de buurt van het modem) uit het stopcontact. Sluit éérst de Media Converter weer aan en na 30 seconden ook weer het modem.

  3. Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten.

  4. De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Vervolgens kun je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box.

Ik verwacht dat je hiermee ook weer kan genieten van het fysiek van de supersterren op het podium! 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jacquelien62, hoewel het voordeel is dat bij een concert het geluid belangrijker is dan het beeld moet dit natuurlijk opgelost worden! Ik heb uitgebreid de lijn uitgemeten en ik zie inderdaad enkele haperingen in de verbinding. Daarom wil ik je graag vragen om het volgende te proberen:

  1. Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.

  2. Haal de stroomkabel van het modem én de Media Converter (zwart of wit apparaatje in de buurt van het modem) uit het stopcontact. Sluit éérst de Media Converter weer aan en na 30 seconden ook weer het modem.

  3. Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten.

  4. De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Vervolgens kun je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box.

Ik verwacht dat je hiermee ook weer kan genieten van het fysiek van de supersterren op het podium! 😉

Dag, ik gebruik geen tv box. De overige stappen zal ik dinsdag uitvoeren.  

Hopelijk is het dan inderdaad opgelost.  

Dank voor het advies 

Reageer