Beantwoord

vertraging live TV (oa voetbal)

  • 22 November 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Goedemorgen,

 

sinds een maand ben ik van KPN over naar ODIDO.

ik heb nu enkele live uitzendingen gekeken (voetbal) en het valt mij op dat ik eerder een pushbericht van een doelpunt via de app LiveScore heb dan dat ik hem daadwerkelijk zie op m’n tv. Hier zit ruim een minuut tussen. Er zijn meerdere topics over dit euvel, alleen die zijn wat ouder. 
het is zeer hinderlijk en zeker niet wenselijk. Bij KPN had ik hier zeker geen last van. Hoop dat odido hier wat aan kan doen. Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door BeMu 22 November 2023, 14:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Dat heeft met name te maken met de manier waarop de beelden naar de consument worden gestreamd, bij o.a. KPN en Ziggo worden deze (vaak) rechtstreeks vanaf de regiewagen bij het stadion gestreamd naar de consument, dus zonder omwegen.

Bij Odido en misschien ook andere providers werkt het anders, voor men als consument de beelden op tv of andere gadget ziet heeft de stream al diverse totaal onnodige omzwervingen gemaakt, met de nodige bewerkingen met als gevolg de bekende vertraging.

Zie het maar zo, je kunt rechtstreeks het snelst van A naar B maar gaat nog even als omweg via C

Reageer