Beantwoord

Vervangen Entone Kamai 510

  • 25 October 2023
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Ik lees hier op het forum meerderen met problemen met de Entone Kamai 510. Deze problemen ervaar ik ook. Het komt bij mij regelmatig voor dat de tv-box enkele dagen uit staat. Na het aanzetten van de box loopt deze iedere keer vast. De enige werkende optie is om de tv-box spanningsloos te maken en deze vervolgens weer helemaal te laten opstarten en verbinden. Ik zie dat dit een oude tv-box is die jullie vervangen. 

Kunnen jullie mij ook een nieuwe opsturen?

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 25 October 2023, 10:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ralfdeg

Ik heb de swap in order gemaakt voor je. De nieuwe box komt zo snel mogelijk jouw kant op. Je mag de oude box bij de milluestraat brengen, deze hoeven we niet meer terug. 

 

Hoi Sven, dank voor je snelle actie en reactie!

Goede avond,

Wij hebben sinds de overgang naar odido problemen met onze entone kamai 510 tv boxen.

Na ca 1 week loopt hij vast en moet gereset worden.

Spanning eraf werkt voor  max 10 minuten.

Fabrieks reset werkt voor ca. 1 week, klantnummer en wachtwoord moet dan opnieuw worden ingegeven (herstart duurt 10 minuten)

Kunnen wij ook 2 nieuwe boxen ontvangen?

Of is er een andere oplossing?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Johan W , ik heb zojuist ook op jouw eigen topic gereageerd en de TV Boxen voor je vervangen. Je ontvangt deze zo snel mogelijk in huis! 

Hallo @Demi van Odido @Sven-Odido ,
Ik heb hetzelfde probleem. De Entone-box loopt vast en moet heel vaak opnieuw worden ingesteld. Kunt u mij alstublieft een nieuwe sturen?
Bedankt

Reputatie 7
Badge +8

Hi @tomgros , ik regel dit met alle liefde voor je! Ik zie verder ook dat je nog een verouderd Huawei modem hebt. Mag ik deze ook voor je omwisselen voor een nieuw Zyxel T-56 modem? Dan ben je weer helemaal up-to-date in huis met vernieuwde apparatuur! 😁 Let me know dan zorg ik dat dit samen in één pakket komt en anders stuur ik alleen de Mediabox naar je op. 

Hi @tomgros , ik regel dit met alle liefde voor je! Ik zie verder ook dat je nog een verouderd Huawei modem hebt. Mag ik deze ook voor je omwisselen voor een nieuw Zyxel T-56 modem? Dan ben je weer helemaal up-to-date in huis met vernieuwde apparatuur! 😁 Let me know dan zorg ik dat dit samen in één pakket komt en anders stuur ik alleen de Mediabox naar je op. 

@Demi van Odido  Dat is geweldig! ja, vervang alstublieft ook het modem. Wat moet ik met de oude doen?

Reputatie 7
Badge +8

@tomgros Toppie! Je kunt het oude modem wegbrengen naar een recyclepunt bij jou in de buurt. Deze hoef je niet naar ons te retourneren. Meer informatie hierover vind je zo ook terug in de bevestiging per e-mail! 😊

Reageer