Beantwoord

Vraag over Android TV RCA type RS32H3

  • 12 October 2022
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, 

 

Is de smart-TV van het merk RCA, type RS32H3 ook geschikt voor het gebruik van de TV Anywhere app?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 October 2022, 23:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gkollenstaart 

De TV Anywhere app is bedoelt voor de kleine schermen zoals op je telefoon of tablet, het is wel mogelijk om te casten naar je tv.

TV anywhere verbreekt verbinding met Chromecast,  

  1. streamen via Samsung S21 Ultra 5G naar de tv lukt niet meer
  1. Geldt alleen voor tv Anywhere, (netflix, videoland werky wel).
  1. App opnieuw gedownload, mocht niet baten.
  1. Zie nog wel de verbinding met de Chromecast  naar  met de tv anywhere app  op het tv beeld, daarnaar wordt de verbinding onmiddellijk verbroken.

wat is er mis?

Reputatie 7

Hi @Lidaas, ik ben heel blij dat ik je al verder heb kunnen helpen in het onderstaande topic:

Ik wil je vragen om de volgende keer enkel in één topic aan te kloppen, dan houden we het nog overzichtelijker en kunnen we je sneller helpen. Als je nog op mijn overige vragen in het andere topic terug kunt komen, dan zou dat top zijn. Merci! 😊

Hey Lisa

Met verbazing lees ik jouw bericht, dat ik geholpen ben.

Het probleem is niet verholpen, TV anywhere verbreekt nog steeds de verbinding met Chromecast

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost is want ik kan al dagen geen tv kijken, (alleen op mijn mobiel!’

 

Reputatie 7

Hi @Lidaas, excuses voor de verwarring! Het probleem is ook nog niet verholpen, maar ik ben je gaan helpen in het andere topic om zo sneller tot de oplossing te komen. Mijn collega’s gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. De technische dienst heeft gevraagd of ik nog wat extra informatie kan verzamelen, dus zodra ik dat doorkrijg van jullie dan zet ik dat meteen weer door. 

Reageer