Bij overstap van Telfort naar Tmobile expliciet een aantal zaken nagevraagd:
- Ja, tv programma’s kunnen opgenomen worden. Er werd op dt moment druk getest, en tegen de tijd dat ik de aansluiting geleverd ging worden zou iedereen dit kunnen. Let op: opleveringsdatum was 17/1
- Ook netflix was geen probleem, kon gewoon worden gebruikt via het kastje. Op mijn explicite vraag dat ik dus niets anders nodig had want geen tv werd bevestigend beantwoord.
En in beide gevallen blijkt er dus helemaal niets van te kloppen. Hierdoor voel ik mij toch wel flink belazerd.
Internet snelheid wordt ook geniet geleverd, meerdere keren over gebeld.. maar iedere keer moet er iets naar de technische dienst. Je wordt nooit teruggebeld (wat ze altijd beloven) en de gestelde termijnen worden nooit gehaald.
Het terugkijken van televisie programma’s werkt ook bijna nooit, of er is maar een heel beperkte selectie.
Al met al verschrikkelijk teleurgesteld in tmobile.. dit was een eenmalige fout die we zsm weer gaan herstellen. Dit is niet te vergelijken met wat andere providers bieden en welke service zij leveren.