Beste T-mobile thuis team.
Wanneer komt er een update die de ondertitel problemen oplost?.
Ik heb mee gedaan als tester van de nieuwe tv-thuis .
Teletekst is daar vervallen maar er zou wel mogelijkheid voor (doven)ondertiteling blijven.
Spijtig werkt dit rampzalig!
Buiten dat het in en uitschakelen omslachtig gaat werkt het slecht of niet.
Nu al meer malen gehad dat de ondertiteling niet werkte. Ben er inmiddels achter gekomen dat de oplossing is om het kastje geheel van stroom af te halen, te wachten en dan functioneert het (meestal) weer. Maar zodra het tv kastje uitschakelt dan gaat het de volgende keer al mis.
Is het kastje niet zo lang daar voor uitgeschakeld dan merk je dat bij wisselen van de zender 2x de regels van de ondertitels zichtbaar zijn daarna stopt deze er mee. Als je geluk hebt kan je dan als je naar het optie menu gaat de ondertitels weer aanzetten door deze even uit te zetten en weer aan. Ze doen het dan weer. Heeft het kastje langer uit gestaan dan doet hij het vaak helemaal niet meer. In het menu uit/aan zetten heeft geen effect meer.
In het menu kiezen voor opnieuw opstarten heeft ook geen effect. Dan dus weer de stekker er uit, even wachten en dan weer aan. “Jippie, weer ondertitels.”…
Ik denk dat jullie wel kunnen snappen dat dit geen manier van kijken is.
Zeker omdat ik nu ook geen pagina 888 kan kiezen.
Iets anders wat me is opgevallen sinds de updates, is dat het kastje een stuk warmer lijkt te worden.
(en niet alleen nu we ook in een hittegold zitten).
Ben benieuwd naar de oplossing
Beste antwoord door Hans-Juriën
Bekijk origineel