Yes je krijgt het nieuwe tv kijken!

  • 12 June 2023
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 2

Hallo, is er iemand die weet wanneer de nieuwe kijkervaring weer net zo goed wordt als de oude?

Of een oplossing om de problemen te verhelpen?

Het meest effectief lijkt mij een downgrade tot de nieuwe software wel werkt!

Geen oplossing lijkt mij bestoken met mailtjes hoe super het is, mischien deze tijd gebruiken om naar een echte oplossing te zoeken?

 

ik heb nu nog last van:

Iedere keer weer bij het aanzetten dat er geen server beschikbaar is.

de standby klok is er nog steeds niet

het spoelen gaat tergend langzaam op 1 snelheid

je kunt nog maximaal 1 opname instellen om te maken, zelfs de videorecorder van mijn opa kan er 3 tegelijk.

Lukt het je een opname te maken zijn te meestal mislukt.

En de meest vervelende: er heeft zich een fout voorgedaan en dan is het erg stil.

 

Jammer…. de beeldkwaliteit is gelijk gebleven dus ook geen verbetering.

 

Ik hoop dat er iemand is die betere tips heeft, en eventueel een eta wanneer het opgelost gaat worden.

En een mailtje hoe tevreden ik ben is dat niet!

 

Ik hoop dat er mensen ziijn met een oplossing

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Jomanda, het klopt inderdaad dat er een aantal bugs zijn omtrent de Entone Amulet 515 met fysieke recorder.

In augustus komt er een interface update, dan zal de klok weer gaan werken! Wat ik eventueel voor je kan doen is de TV Box omruilen voor een Amino Aria 610 zonder hdd recorder. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

 

Ook zie je dat je nog in bezit bent van ons Huawei modem, ik kan deze ook voor je omruilen voor een Zyxel T-50. Dit kan de verbindingsproblemen herstellen. Ik hoor graag wat ik voor je kan doen!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jomanda, het klopt inderdaad dat er een aantal bugs zijn omtrent de Entone Amulet 515 met fysieke recorder.

In augustus komt er een interface update, dan zal de klok weer gaan werken! Wat ik eventueel voor je kan doen is de TV Box omruilen voor een Amino Aria 610 zonder hdd recorder. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

 

Ook zie je dat je nog in bezit bent van ons Huawei modem, ik kan deze ook voor je omruilen voor een Zyxel T-50. Dit kan de verbindingsproblemen herstellen. Ik hoor graag wat ik voor je kan doen!

Reputatie 2

Hallo Tommie bedankt voor je reactie. Nu begrijp ik het even niet.

Ik heb een abonnement met opnemen en  pauzeren a 13.57euro

een hard disk recorder a 10,00euro waarvan 2,50  combinatie voordeel

 

Na de update kan ik hier geen gebruik meer van maken helaas kan ik hier niets aan veranderen, maar met een extra abbo cloud opnemen kan dit weer a 5 euro.

De hardisk recorder terug sturen voor een exemplaar zonder opnemen waar ik dan wel een abonementsvorm met hd recorder voor betaal ervaar ik niet als de perfecte oplossing.

En dan heb ik nog steeds dat handige klokje niet maar daar kan ik vast een alternatief voor vinden.

Dan lijkt mij de logische oplossing

Het interactief TV opnemen met pauzeren abonnement 1 op 1 omzetten naar het interactieve tv met het cloud opnemen abbonnement.

De hard disk recorder terugsturen is tegen het aangeboden alternatief is dan de volgende optie dan zou dit bedrag in mijn huidig abonnement vervallen.

De upgrade naar het nieuwe modem, als dit het verbindingsprobleem oplost, wie ben ik dan om het beter te weten. 

Hoe kan ik dit fixen zonder dat het beeld op zwart gaat en de internet verbinding er mee ophoud?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jomanda, goed dat je om meer informatie vraagt, ik helder het graag voor je op! Momenteel betaal je € 10,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder en hier krijg je € 2,50 korting op omdat het je eerste (en enige) TV Box is. Als je een ‘normale’ TV Box neemt kost dit € 5,- per maand en krijg je wederom € 2,50 korting hierop. Hierdoor speel je effectief € 5,- euro vrij wat precies het bedrag is voor Cloud Opnemen. Een van de voordelen van Cloud Opnemen is dat je hiermee vervolgens op ál jouw apparaten op kan nemen en opnames terug kan kijken.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik denk graag met je mee!

Reputatie 2

Hallo Carl, dat zou dus betekenen als ik de HD recorder eruit doe, en alleen het cloud opnemen neem dit ook 5 euro kost en dan inklusief de 2,50euro korting dit abonement 2,50euro zou kosten met een maximum van 4 apparaten. En dit zou ik dan in mijn digitale omgeving kunnen aanpassen? Van het reserende bedag ga ik dan op zoek naar een passend digitaal klokje onder de tv is het ook opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

@Jomanda, een TV Box zonder harddiskrecorder kost € 5 per maand, met je huidige korting zal je hier € 2,50 voor betalen. Cloud Opnemen kun je inderdaad zelf aanzetten in My T-Mobile, de TV Box zou ik voor je moeten omruilen. Dit kost ook € 5 per maand, als je dit aanzet zul je dan in totaal € 7,50 gaan betalen. 

Reputatie 2

Hallo, 

Heb een en ander aangepast zoals jullie aangaven.

Het opnemen pauzeren veranderd in cloud opnemen.

Omdat de HD recorder functionaliteit gelijk is aan de app deze opgezegt.

Het enige wat handig was was het klokje maar deze werkte toch niet meer,

dus openstaande actie: op zoek naar een alternatief klokje.

Yess, scheel toch weer een paar tientjes per jaar.

Bedankt voor het meedenken.

Ps scheelt toch weer een beetje E-waste nu ik het modem niet hoef te upgraden. 

Reageer