Beantwoord

Zeer slecht beeld: graag oplossing

  • 11 March 2022
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

sinds een paar weken zeer slecht beeld.

verschillende keren gebeld klantenservice, beloftes worden gedaan alleen wordt niets nagekomen.  tv zenders door elkaar, zappen verkeerde kant op nieuw tv kastje etc.

monteur over de vloer gehad niets helpt

tmobile houdt ons aan ons contract  ik mag hem afkopen voor de rest van de looptijd van het jaar 450 euro . schandalig wordt vierkant in de maling .ik hoop dat iemand een oplossing heeft

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 March 2022, 13:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Misschien ben je niet duidelijk geweest

met de vraagstelling.

want niemand reageert hier op

of is het al gewoonte de shit die ze daar verkopen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Breijtje55, jouw beschrijving klinkt alsof je per ongeluk de Favorieten aan hebt staan. Dit kun je aanpassen in je zenderlijst:

Je kunt in één keer meerdere favorieten toevoegen of verwijderen. Open daarvoor het TV-menu door op de menu-knop op je afstandsbediening te drukken. Navigeer naar het Account-menu en selecteer 'Mijn zenders'.

Account

Kies de zenders die je wilt toevoegen of verwijderen en selecteer het hartjes-icoon. Druk op de OK-knop op je afstandsbediening om de zender vervolgens toe te voegen of te verwijderen.

Je kunt de volgorde van je favorietenlijst aanpassen. Zet bijvoorbeeld je meest favoriete zender helemaal bovenaan, zodat je er nog sneller heen kunt zappen. Volg daarvoor deze stappen:

1. Ga in het TV-menu naar ‘Account’ > ‘Mijn Zenders’
2. Selecteer de zenders die je als favoriet wilt instellen
3. Zodra je alle favoriete zender hebt gekozen, kun je de volgorde aanpassen:

  • Druk op de ‘rode knop’ en kies ‘Favoriete zenders’.
  • Je kunt vervolgens de zenders naar boven of beneden plaatsen in de lijst.
  • Druk ten slotte op de ‘terug’ knop en sla de wijzigingen op.

4. Nu moet je de favorieten op je profiel activeren:

  • Ga naar ‘Account’ > ‘Profielen’
  • Kies het profiel waar je momenteel mee bent ingelogd
  • Ga naar ‘Activeer Favorieten’ en zet deze optie ‘AAN’
  • Kies ten slotte ‘Bevestigen

Nu heb je op al je apparaten je eigen favorietenlijst ingesteld!

 

Voor meer info kun je onze servicepagina doornemen: Favorieten instellen/verwijderen.

 

Graag wil ik je verzoeken om niet meer onder jezelf te reageren alsof je een andere user bent. Los van het feit dat het je eigen account is en daardoor erg verwarrend overkomt, is het niet toegestaan om je voor te doen als een andere gebruiker, thanks!