Beantwoord

ziggo en fox sport zonder zenderpakket

  • 28 August 2020
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken

Sinds vandaag heb ik ineens alle ziggo sport zenders, zonder dat ik het pakket daarvoor heb aangezet. Hetzelfde geldt al maanden voor fox sport. Iemand een idee waarom? Ik kan er verder geen info over vinden namelijk.

icon

Beste antwoord door Cristien 28 August 2020, 14:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@sandrazz ,

Het klopt dat je alle zenders van Ziggo Sport hebt. Dit is een actie, je kunt dit weekend gratis naar alle Ziggo sport zenders kijken. Dit stopt vanzelf weer

Dankjewel @soepkip67 . Ik had al zo'n vermoeden. Jammer dat dit niet terug te vinden is bij my-tmobile thuis, scheelt een hoop vragen.... Of ik heb niet goed genoeg gezocht natuurlijk, dat kan ook.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@sandrazz ,

Dit wordt inderdaad niet vermeld in je my-t-mobilethuis.Dit zou veel werk met zich meebrengen omdat bij iedere actie bij iedereen te moeten vermelden. Dit zijn acties die via de media bekend worden. Kwam het ook per ongeluk ergens tegen dat het dit weekend was.:wink:

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @sandrazz @soepkip67  Dit is een actie van Ziggo voor heel Nederland. 
Lees hier meer informatie
 Er lopen de laatste tijd daar veel klanten weg die willen ze denk ik terug winnen.

 

Ik zou zeggen geniet ervan het is gratis.

Heel Nederland kijkt live en gratis naar de Formule 1 Grand Prix van België. Van vrijdag 28 augustus tot en met zon 30 augustus kan iedereen genieten van alle Ziggo Sport Totaal kanalen. Dus ook klanten van onder meer KPN, T-Mobile, Tele2, Canal Digitaal, Delta, Caiway en nog vele andere providers. Check onderaan deze pagina op welke kanalen Ziggo Sport Totaal te zien is bij jouw tv-aanbieder.

En het weekend biedt nog meer dan alleen Formule 1. Geniet uiteraard ook van de talkshow Formule 1 Café, kijk live naar Ajax en de kraker tussen Arsenal en Liverpool, de NBA Playoffs zijn in volle gang, er is topgolf, nog meer buitenlands voetbal en andere zinderende raceklassen met onder meer de IndyCar, NASCAR, Formule 2 en Formule 3.

 

 

Reageer