Beantwoord

Ziggo GO activeren (probleem)

  • 30 July 2019
  • 2 reacties
  • 483 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi,

Ik wil mijn ziggo go abonnement activeren, maar wanneer ik mijn account wil aanmaken dan komt er een melding dat de combinatie van het klantnummer, postcode en huisnummer niet klopt. De gegevens kloppen volgens mij wel gewoon (FOx Sports go was makkelijk geregeld).

Hoe kan dit opgelost worden? Op mijn tv heb ik wel gewoon toegang tot alle zenders van ziggo.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Roel
icon

Beste antwoord door Cristien 30 July 2019, 21:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo @roel14 Wil je de app gebruiken?

Klik hier onder aan de pagina staat de juiste app
Je moet de app van ‘ Ziggo sport totaal’ kiezen, en niet de Ziggo Go app, die is namelijk voor Ziggo klanten.

Hopelijk lukt het je nu wel?
Succes!
Hoi Cristien,

Thanks! nu werkt alles 🙂

Reageer