Beantwoord

Ziggo niet te bekijken via TV-Anywhere in up to date Firefox browser

  • 3 December 2021
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Goedemiddag,

Ik kan de kanalen van Ziggo niet bekijken via TV-anywhere in Firefox sinds een paar dagen. De zender staat (voor zover ik kan checken) niet aan op een ander device en ja, ik betaal er wel voor. Op de TV kan ik het wel bekijken en in de app op mijn telefoon ook, maar niet via de browser waar ik dat wel graag zou willen uiteraard.

Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 December 2021, 12:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge

@jwvdw89 we hebben dit probleem kunnen herproduceren op een laptop met de meest recente versie van Firefox. We hebben dit als probleem aangemeld en dit gaat verder onderzocht worden. Voorlopig is het advies om TV Anywhere te gebruiken via Edge of Chrome tot we een oplossing hiervoor hebben.

Merci voor het laten weten @jwvdw89! Kan je aangeven of jij dit enkel met de Ziggo zenders hebt of ook nog met andere zenders? Ik wil graag aan je voorstellen om de cookies te verwijderen in Firefox. Dit doe je als volgt:

  1. Open Firefox en klik op de Menu-knop, welke uitziet als drie paralel gestapelde, horizontale lijnen, en ga naar Voorkeuren.
  2. Klik vervolgens op het Privacy & beveiliging-tabblad en ga naar Cookies en websitegegevens.
  3. Klik op Gegevens wissen en vervolgens weer op Wissen.

Kan je hiermee uit de voeten? Laat het zeker even weten of dit wellicht het probleem heeft verholpen, fingers crossed! 😁

Beste Lisa, bedankt voor je reactie! Ik heb je advies opgevolgd en helaas geen resultaat. En dan te bedenken dat ik net ben overgestapt naar firefox..

Reputatie 7

Merci voor het laten weten @jwvdw89! Kan je aangeven of jij dit enkel met de Ziggo zenders hebt of ook nog met andere zenders? Ik wil graag aan je voorstellen om de cookies te verwijderen in Firefox. Dit doe je als volgt:

  1. Open Firefox en klik op de Menu-knop, welke uitziet als drie paralel gestapelde, horizontale lijnen, en ga naar Voorkeuren.
  2. Klik vervolgens op het Privacy & beveiliging-tabblad en ga naar Cookies en websitegegevens.
  3. Klik op Gegevens wissen en vervolgens weer op Wissen.

Kan je hiermee uit de voeten? Laat het zeker even weten of dit wellicht het probleem heeft verholpen, fingers crossed! 😁

Hoi @jwvdw89, in sommige gevallen blokkeert de browser bepaalde streaming content - net als met Apple in enkele gevallen. Waarom dat precies gebeurt, is niet helemaal duidelijk, maar het lijkt iets te maken te hebben met de instellingen van de browsers óf met de huidige softwareversie. Heb je verschillende browsers geprobeerd? 

Hoi @Jason, bedankt voor je reactie. Ik gebruik firefox en heb zojuist edge geprobeerd en daar doet de ziggo stream het wel op.. erg vreemd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jwvdw89, in sommige gevallen blokkeert de browser bepaalde streaming content - net als met Apple in enkele gevallen. Waarom dat precies gebeurt, is niet helemaal duidelijk, maar het lijkt iets te maken te hebben met de instellingen van de browsers óf met de huidige softwareversie. Heb je verschillende browsers geprobeerd? 

Enkel dit

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @jwvdw89

Krijg je een foutmelding of iets anders te zien wat kan helpen?