Beantwoord

ziggo sport totaal aangevraagd maar zie het niet.

  • 25 September 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

ziggo sport totaal gisteren aangevraagd maar zie het niet op zenders TV box. Ik denk het moet zender 160 worden? . Hoe lang duurt het? Ben T-mobile klant TV nu Odido. Kan ik ook App gebruiken (als het geactiveerd is op TV box?)

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 25 September 2023, 16:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Vaak wil het wel helpen om de box even opnieuw op te starten, gewoon de stekker er een paar seconden uithalen ( ongeveer 30 ) en dan er weer in.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Johnnyboy24, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er geen telefoonnummer gekoppeld was aan je Internet + TV abonnement. Hierdoor liep je order niet door. Ik heb het nu goed gezet en de order handmatig door laten lopen. Je kunt nu genieten van je zenderpakket!  

Bedankt Tommie van Odido en ook BeMu. Nu zie ik Ziggo Zender. Vraag voor Tommie - deze antwoord/oplossing zie ik vaker als antwoord (telefoon nummer niet gekoppeld-order liep vast) Dus dat lijkt een structueel fout met overgang T-Mobile/Odido met Ziggo? Kan het niet op de bron opgelost worden dan is het wat klant vriendelijker/proactiever?
thanks !

John

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Johnnyboy24, ja dit is simpelweg een foutje van het invoeren van de gegevens. Op dit moment is de enige oplossing dat iemand van de klantenservice dit goed zet.  

Hier precies hetzelfde probleem, kunnen jullie dit voor mij ook in orde maken?

ziggo sport totaal gisteren aangevraagd maar zie het niet op zenders TV box. Ik denk het moet zender 160 worden? . Hoe lang duurt het? Ben T-mobile klant TV nu Odido.

 

Reageer