Zwart beeld bij terugkijken/pauzeren

  • 4 January 2024
  • 4 reacties
  • 17 Bekeken

Hallo, sinds het begin van de week krijg ik een zwart beeld wanneer ik een programma wil terugkijken of een live programma wil pauzeren. Eerst kon ik via de stop button nog terug naar live maar dat gaat nu ook niet meer zonder de box uit te schakelen en weer aan te zetten. 

Het opnieuw opstarten van de mediabox heb ik al geprobeerd maar werkt niet, hetzelfde probleem blijft voor komen. 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Allereerst van harte welkom op onze Community! 😀 @EllaVanO 

Ik wil graag dat jij ongestoord kunt genieten van Terugkijken en live pauzeren!  Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie dat je nog gebruik maakt van onze oude TV Box. Als je wilt kan ik deze voor je omruilen naar onze nieuwe Mediabox. In dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Mocht je jouw huidige TV Box willen behouden, dan help ik je natuurlijk graag verder om dit op te lossen! Laat je mij dit weten? Dan zet ik het direct door naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je kunnen oplossen! 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom op onze Community! 😀 @EllaVanO 

Ik wil graag dat jij ongestoord kunt genieten van Terugkijken en live pauzeren!  Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie dat je nog gebruik maakt van onze oude TV Box. Als je wilt kan ik deze voor je omruilen naar onze nieuwe Mediabox. In dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Mocht je jouw huidige TV Box willen behouden, dan help ik je natuurlijk graag verder om dit op te lossen! Laat je mij dit weten? Dan zet ik het direct door naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je kunnen oplossen! 

 

Allereerst van harte welkom op onze Community! 😀 @EllaVanO 

Ik wil graag dat jij ongestoord kunt genieten van Terugkijken en live pauzeren!  Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie dat je nog gebruik maakt van onze oude TV Box. Als je wilt kan ik deze voor je omruilen naar onze nieuwe Mediabox. In dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Mocht je jouw huidige TV Box willen behouden, dan help ik je natuurlijk graag verder om dit op te lossen! Laat je mij dit weten? Dan zet ik het direct door naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je kunnen oplossen! 

 

Hoi Teresa, bedankt voor je reactie. 

Een nieuwe mediabox zou heel fijn zijn, dus als dat geregeld kan worden heel graag!

 

Reputatie 6
Badge +2

@EllaVanO Ik heb de nieuwe Mediabox direct voor je besteld, deze komt snel jouw kant op. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

@EllaVanO Ik heb de nieuwe Mediabox direct voor je besteld, deze komt snel jouw kant op. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

Super, dankjewel voor je hulp! 😊

Reageer