Hoe maak ik een helpdeskticket

  • 1 August 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Ik ben een gedwongen overstapper, omdat de DSL ermee schijnt te stoppen. Sinds de overstap (internet en bellen mét nummerbehoud) doet de telefoon het niet (“nummer is niet in gebruik”). Ik ben hier uiteraard niet blij mee, maar krijg op geen enkele wijze respons van welk soort helpdeskmedewerker dan ook. 

 

Waar kan ik mijn klachten kwijt? Waar kan ik daadwerkelijk support krijgen waar ik iets aan heb (en ja, “aan en uit zetten” heb ik al gedaan.

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Jeroenla, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al contact met onze klantenservice gehad hebt. Alles moet het weer doen lees ik hier terug, klopt dit? Zo niet, ga ik hier voor je achteraan! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jeroenla 

Er lezen hier ook moderators mee die mee kunnen kijken, staat je klantnummer in je community profiel?

Zie je het telefonie lampje branden op de router en heb je ook de andere PHONE poort geprobeerd achter de router?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jeroenla, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al contact met onze klantenservice gehad hebt. Alles moet het weer doen lees ik hier terug, klopt dit? Zo niet, ga ik hier voor je achteraan! 

Hey @Jeroenla, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al contact met onze klantenservice gehad hebt. Alles moet het weer doen lees ik hier terug, klopt dit? Zo niet, ga ik hier voor je achteraan! 

De telefoon werkt. Maar het emailadres dat ik al 20 jaar gebruik ben ik blijkbaar kwijt. Daar baal ik enorm van.

Hallo @Jeroenla 

Er lezen hier ook moderators mee die mee kunnen kijken, staat je klantnummer in je community profiel?

Zie je het telefonie lampje branden op de router en heb je ook de andere PHONE poort geprobeerd achter de router?

Dank voor het meedenken.

Ze bleken de boel niet geactiveerd te hebben (ondanks de mail waarin stond van wel)….

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Jeroenla, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al contact met onze klantenservice gehad hebt. Alles moet het weer doen lees ik hier terug, klopt dit? Zo niet, ga ik hier voor je achteraan! 

De telefoon werkt. Maar het emailadres dat ik al 20 jaar gebruik ben ik blijkbaar kwijt. Daar baal ik enorm van.

Als je overstapt van provider dan vervalt na 6 maanden ook het email adres van die provider.

Mijn advies is altijd om een provider onafhankelijk adres te gebruiken zoals Gmail, Outlook of een eigen domeinnaam.

Reageer