Beantwoord

huis telefoon instellen met eigen modem?

  • 9 November 2023
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een eigen modem de fritzbox 5530 

Deze draait inmiddels en heeft een werkend internet.

Nu wil ik de vaste telefoon aanmelden in mijn fritzbox iemand enig idee hoe? 

Ik kan nergens goede info vinden.

Ik heb wel een wachtwoord ingesteld voor de SIP gebruikers naam

 

Groet ron

 

icon

Beste antwoord door reveleens 10 November 2023, 11:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @reveleens,

Er zit momenteel een bug in Mijn Odido waardoor het instellen van het SIP-wachtwoord niet goed gaat. In afwachting van een oplossing daarvoor zijn deze instructies de enige manier om het wachtwoord te pakken te krijgen. Het is wat omslachtig, maar het werkt wel. Succes!

Hoi @reveleens,

Er zit momenteel een bug in Mijn Odido waardoor het instellen van het SIP-wachtwoord niet goed gaat. In afwachting van een oplossing daarvoor zijn deze instructies de enige manier om het wachtwoord te pakken te krijgen. Het is wat omslachtig, maar het werkt wel. Succes!

Ik ben maar een leek op dat gebied en word er niet wijs uit helaas.

De fritzbox opent dit en dan zou ik deze gegevens juist moeten invullen.

Alleen is de vraag hoe.

Als ik gebruikersnaam en wachtwoord doe vraagt hij ook om de registar ?

Ik kom er niet uit

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @reveleens 

Heb je het wachtwoord opgezocht met het script van @TMTV ?

AVM heeft de T-Mobile paginas offline gehaald maar hopelijk kan je verder met deze instellingen :

 

Hallo @reveleens 

Heb je het wachtwoord opgezocht met het script van @TMTV ?

AVM heeft de T-Mobile paginas offline gehaald maar hopelijk kan je verder met deze instellingen :

 

Ik heb in het vast bellen account via de website mijn wachtwoord ingesteld 

En de volgende gegevens in mijn fritzbox ingevoerd

Echter mijn telefoon word niet geactiveerd 

Wat gaat er mis dan ik ben maar een leek op dit gebied maar heb gedaan wat er word gevraagd ?

Er lastig dit en jammer dat er weinig informatie is om je op de juiste maniet door dit proces te helpen

Iemand enig idee wat er mis gaat ?

Groet Ron

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@reveleens 

Kan je bij telefoonnummer voor aansluiting beginnen met 31 en de 0 weglaten? Bij proxyserver kan je ook voip.t-mobilethuis.nl invullen.

Zoals eerder aangegeven door @TMTV bevat het wachtwoord aanmaken in je Odido account een bug waardoor het aangemaakte wachtwoord niet klopt, volg de instructies in de link om het juiste wachtwoord te achterhalen.

@reveleens

Kan je bij telefoonnummer voor aansluiting beginnen met 31 en de 0 weglaten? Bij proxyserver kan je ook voip.t-mobilethuis.nl invullen.

Zoals eerder aangegeven door @TMTV bevat het wachtwoord aanmaken in je Odido account een bug waardoor het aangemaakte wachtwoord niet klopt, volg de instructies in de link om het juiste wachtwoord te achterhalen.

Bedankt Waqqas 

Als leek was het een hele puzzel maar het is gelukt en inderdaad zit er dan een bug bij Odido als je via de website je wachtwoord aanmaakt of veranderd.

De lijn werkt nu en het is ook gelukt om 2x een dect telefoon aan te melden.

Mannen bedankt voor alle goede raad en wijsheid.

Toppers

 

Reageer