Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden

  • 6 January 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Stekkertje zit in Phone 1, maar het lampje op de router/modem brandt niet. Router/modem gereset, stekkers in en uit, andere telefoon geprobeerd. Abonnement gecontroleerd,  deze is inclusief vast bellen.

Sinds november aangesloten aan glasvezel. Kan dat het probleem zijn. (Bellen weinig, dus vorige week pas ontdekt)

icon

Beste antwoord door Berg.zwetsloot 16 January 2024, 23:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Berg.zwetsloot, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Geen zorgen, dat gaan we oplossen! Met de volgende stappen kun je de meest voorkomende problemen met je vaste telefoon gemakkelijk verhelpen. Kijk snel op onze website voor de stappen: https://www.odido.nl/service/producten/tv/gebruiken/geen-of-slechte-verbinding. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 of 2 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken.

Laat je mij weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we net zolang door tot het wel werkt. Belangrijk is wel dat je bovenstaande stappen allemaal uitvoert. Als dat niet heeft geholpen, ga ik er alles aan doen om dit voor je op te lossen!

 

Hoi @Berg.zwetsloot, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Geen zorgen, dat gaan we oplossen! Met de volgende stappen kun je de meest voorkomende problemen met je vaste telefoon gemakkelijk verhelpen. Kijk snel op onze website voor de stappen: https://www.odido.nl/service/producten/tv/gebruiken/geen-of-slechte-verbinding. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 of 2 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken.

Laat je mij weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we net zolang door tot het wel werkt. Belangrijk is wel dat je bovenstaande stappen allemaal uitvoert. Als dat niet heeft geholpen, ga ik er alles aan doen om dit voor je op te lossen!

 

 

Inmiddels is alles gelukkig opgelost mbv klantenservice. Hartelijk dank!!

 

Reputatie 7
Badge +5

Dat is goed om te lezen @Berg.zwetsloot. Bedankt voor de update! 😁

Reageer