Ik heb vandaag vaste telefonie geactiveerd maar het werkt nog steeds niet.
Heb T-mobile thuis.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelIk heb vandaag vaste telefonie geactiveerd maar het werkt nog steeds niet.
Heb T-mobile thuis.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelPardonnez-moi, ik begrijp je reactie nu helemaal! Thanks voor je rectificatie Marcel! 😄👍
Bedankt voor je uitleg
Wat ik bedoelde is dat als je telefonie via T-mobile gebruikt dat je de traditionele Telefoon poort 1 moet gebruiken, en dan geen Voip toestel op een internetpoort daarvoor kan aansluiten.
Mvg. Marcel
Hoi
Ik heb direct de verbinding geanalyseerd en een meting uitgevoerd: jouw vaste lijn zou moeten werken. Gisteren was nog niet alles officieel online gemeld, waardoor de registratie een paar uur achterliep, dit is inmiddels hersteld.
Alles wat je in de vaste telefoon inspreekt, wordt als data-pakket verzonden naar de ontvanger en andersom. Een gesprek komt tot stand via een zogeheten SIP-protocol.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.