Beantwoord

tmobile vast mailadres wijzigen

  • 16 June 2023
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Graag laat ik mijn vaste tmobile thuis mailadres wijgen kan dit zelf niet alleen aliassen maar gaat echter om het wijzigen van het bestaande vaste tmobile thuis mailadres. 

 

 

icon

Beste antwoord door 92M 16 June 2023, 16:11

Bekijk origineel

6 reacties

Bedoel je het e-mail adres wijzigen waar je facturen en zo binnenkomen?

 

Als je ingelogd bent moet je niet naar e-mail instellingen gaan, maar eerst op ‘mijn account’ klikken. Op de pagina waar je dan komt kun je het email adres wijzigen waar je communicatie op binnen komt .

Bedoel je het e-mail adres wijzigen waar je facturen en zo binnenkomen?

 

Als je ingelogd bent moet je niet naar e-mail instellingen gaan, maar eerst op ‘mijn account’ klikken. Op de pagina waar je dan komt kun je het email adres wijzigen waar je communicatie op binnen komt.

Hallo, nee bedoel niet het mailadres waar facturen op binnenkomt. Maar het vaste tmobilethuis mailadres die ik heb aangemaakt deze wil ik wijzigen maar dit kan ik zelf niet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @92M, welkom op onze Community!

Wat wil je precies wijzigen aan het e-mailadres? Je kan namelijk niet de naam aanpassen, ik zou dan het e-mailadres volledig moeten verwijderen. Dan kan je daarna een nieuwe aanmaken! 

Hi @92M, welkom op onze Community!

Wat wil je precies wijzigen aan het e-mailadres? Je kan namelijk niet de naam aanpassen, ik zou dan het e-mailadres volledig moeten verwijderen. Dan kan je daarna een nieuwe aanmaken! 

Hallo, ik wil mijn mailadres tmobilethuis aanpassen daarnaast kan ik zelf alleen maar aliassen aanmaken dit bedoel ik echter niet als het alleen mogelijk is door het gehele vaste @t-mobilethuis.nl adres te verwijderen is dat ook prima zolang ik maar een nieuw adres kan aanmaken  bedoel dus de emailbox van @t-mobilethuis.nl

Reputatie 7
Badge +9

@92M ik heb het bestaande e-mailadres voor je verwijderd. Het kan wat tijd in beslag nemen voor dat dit terug te zien is. Je kan gemakkelijk een nieuw e-mailadres aanmaken, dit doe je zo: 

 

  1. Ga naar My T-Mobile
  2. Instellingen > e-mail > aanmaken 
  3. Vul een nieuw e-mailadres in > Opslaan.

 

Let op: het kan 24 uur duren voor dat het e-mailadres aangemaakt is, meestal is dit sneller!

@92M ik heb het bestaande e-mailadres voor je verwijderd. Het kan wat tijd in beslag nemen voor dat dit terug te zien is. Je kan gemakkelijk een nieuw e-mailadres aanmaken, dit doe je zo: 

  1. Ga naar My T-Mobile
  2. Instellingen > e-mail > aanmaken 
  3. Vul een nieuw e-mailadres in > Opslaan.

Let op: het kan 24 uur duren voor dat het e-mailadres aangemaakt is, meestal is dit sneller!

Bedankt

Reageer