Beantwoord

Vast bellen opzeggen

  • 6 January 2024
  • 14 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 22 reacties

Ik wil vast bellen opzeggen.

Waarom is dat niet eenvoudig mogelijk via mijn odido?

Via de chatbot is het ook onmogelijk en bellen wil ik niet.

Zo moeilijk zou het niet moeten zijn.

icon

Beste antwoord door Olgers 13 January 2024, 17:07

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je jouw internet plus vast bellen al langer dan een jaar? Als het korter is, dan zit het nog in het contract termijn.

Reputatie 1

Dag Eric, dank voor je reactie, al is het geen antwoord op mijn vraag: 

Waarom is dat niet eenvoudig mogelijk via mijn odido?

Ik heb mijn internet plus bellen al twee jaar.

Reputatie 1

Is opzeggen vast bellen bij deze te regelen?

 

Reputatie 7
Badge +14

Je spreekt hier met andere klanten, zoals ik.  Ik dacht even met je mee om te bedenken waarom je dit niet kon opzeggen. Ik heb zelf geen vastbellen om dat te checken. Als je dit vandaag nog opgelost wilt hebben, dan is even de klantenservice bellen de enigste mogelijkheid.  Hier lezen namelijk wel moderators mee maar die hebben geen chat functie  Ze kijken naar topics op volgorde van binnenkomst en in het weekend is er maar beperkte bezetting.

Reputatie 1

Dankjewel Eric.

Bellen en chatten is een ramp.

Ik wacht wel op een reactie.

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Olgers, je kunt jouw Vast Bellen abonnement stopzetten in Mijn Odido via onderstaande knop:

Klik bij [Abonnementen] op Vast Bellen, dan kom je vanzelf in deze optie. Werkt dit evengoed toch niet? Trek nogmaals aan de bel, dan zeg ik Vast Bellen voor je op met inachtneming van 1 maand opzegtermijn.

Reputatie 1

Dag Jason, de knop die jij toont komt niet voor op mijn scherm wanneer ik inlog.

Wil jij vast bellen voor mij opzeggen en mij bevestigen?

Alleen vast bellen opzeggen!

Dus ik hou enkel internet. 
Dankjewel. 
Groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +16

@Olgers Geen enkel probleem! Ik heb Vast Bellen opgezegd met als einddatum 5 februari 2024 omdat je op 6 januari al aangaf dat je wilde opzeggen. Je ontvang zo nog een e-mail ter bevestiging. Veel plezier met jouw abonnement! 😄

Reputatie 1

Dag Jason, ik heb nog geen bevestiging ontvangen van het opzeggen van mijn vast bellen abonnement. 
Vriendelijke groet,

 Rob

Reputatie 6
Badge +2

@Olgers Goed dat je dit nog even checkt! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en er is een e-mail verstuurd op 09-01-2024. Echter staat hier dat het abonnement is aangepast in plaats van dat het Vast Bellen is opgezegd. Het komt op hetzelfde neer, maar ik kan de verwarring goed begrijpen. 

Reputatie 1

Dag Teresa, er is geen verwarring, want ik heb niets ontvangen. 
Op community.odido.nl verklaarde Jason dat mijn abonnement aangepast zou worden en, ik citeer ‘Je ontvang zo nog een e-mail ter bevestiging.’

Die mail ter bevestiging heb ik niet ontvangen.

Wil je eens nagaan naar welk adres deze gestuurd is? Het is al eerder voortgekomen bij Odido dat mails voor mij gestuurd worden naar XXXXXX en dat is niet juist

Het goede adres is XXXXXX

Wil je nogmaals sturen?

Dank en vriendelijke groet,

 Rob Olgers

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 6
Badge +2

@Olgers Goed dat je dit nogmaals aankaart! Ik heb direct het juiste e-mailadres in het systeem gezet en de e-mail nogmaals verstuurd. Laat je het mij weten of je deze hebt ontvangen?

Reputatie 1

@Olgers Goed dat je dit nogmaals aankaart! Ik heb direct het juiste e-mailadres in het systeem gezet en de e-mail nogmaals verstuurd. Laat je het mij weten of je deze hebt ontvangen?

 

Dankjewel Teresa, e-mail ontvangen. 
Fijn weekend,

Vriendelijke groet,

 Rob

Reputatie 1

Dag Teresa, dank voor je actie. 
Mail is ontvangen!

Vriendelijke groet,

 Rob

Reageer