vast bellen werkt niet

  • 21 September 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

ik heb sinds 20-09-2023 geen vaste telefoon .heb harde reset gedaan kabels vernieuwd en zelfs nieuwe telefoon tot op heden nog niet ,ik heb begrepen bij verschillende pc zaken dat modem zyxel steeds vaker problemen heeft met verschillende vaste telefoons ,aangezien ik verbonden ben aan mijn vaste telefoon ivm mijn gezondheid is het erg hinderlijk gaarne met SPOEDT contakt dat is dus binnen 1 dag! 

Demi van Odido 7 maanden geleden

@Henk9966 Daar breng ik graag verandering in! Ik zie dat het SIP accountnummer niet overeenkomt op het modem en verkeerd geregistreerd staat. Vermoedelijk is dit dan ook de oorzaak. Ik heb nu een reprovisie uitgevoerd op het modem waardoor dit goedgezet wordt. Kun je mij laten weten of het nu weer werkt?

Mocht het nog niet werken, kun je dan nog het modem van de stroom halen voor dertig seconden en deze opnieuw aansluiten? 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Henk9966 Daar breng ik graag verandering in! Ik zie dat het SIP accountnummer niet overeenkomt op het modem en verkeerd geregistreerd staat. Vermoedelijk is dit dan ook de oorzaak. Ik heb nu een reprovisie uitgevoerd op het modem waardoor dit goedgezet wordt. Kun je mij laten weten of het nu weer werkt?

Mocht het nog niet werken, kun je dan nog het modem van de stroom halen voor dertig seconden en deze opnieuw aansluiten? 

Opgelost door provider Sid telefoon en router kwamen niet overeen  dit is al de 4 telefoon die ik kopen moest en  nee dit zijn en waren geen dect telefoons die pakt mijn zyxel al helemaal niet 

Opmerking met  Fritz! Box. Werkt alles 100 , procent niet iets om zyxel weg te gooien en overstappen naar de Fritz!boks  zijn er ook minder problemen. Om op te lossen  minder stress en.minder klachten  na 15 jaar zonder problemen  zou ik maar eens in de odido team erover praten en niet denken aan geld naar aan klanten mijn tip

Reageer