Beantwoord

Vast bellen werkt nog steeds niet !

  • 6 January 2022
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

De monteur heeft op 04-01-2022 het pakket Internet,TV en vast bellen geinstalleerd alles werkt echter het vast bellen nog steeds niet !

Heb alles geprobeerd (resetten, modem opnieuw starten, telefoon opnieuw ingestoken enz.)

Het werkt nog steeds niet ook nadat ik het bericht van jullie heb gekregen dat vast bellen was geactiveerd !

Gaarne zsm een oplossing !

Rob

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 January 2022, 14:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rob Duret 

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder abonnementen staat er dan ook actief bij vast bellen of aanvraag in behandeling?

Ook al eens de mediaconverter herstart?

Hallo,

Mediaconvertor ook al paar keer herstart en actief bellen zou OK zijn !

Reputatie 7
Badge +15

@Rob Duret

Het vast bellen lampje brandt ook op de modem (laatste lampje)?

Misschien kan je eens een andere telefoonkabel proberen of de andere PHONE poort.

Misschien een andere telefoonset testen als je die hebt?

Het vast bellen brandt op de modem brandt niet.

Heb n andere set aangesloten en n andere Phone poort gebruikt en het werkt nog steeds niet.

Vanmorgen weer n powerflip gedaan en nu werkt t eindelijk ! Hopelijk blijft t zo !

Reputatie 7

Hi @Rob Duret, ik ben ontzettend blij om te lezen dat het weer werkt! Ik wilde gelijk voor je aan de slag gaan, maar jij hebt het gelukkig zelf al weten op te lossen. Ik hoop ook dat jij vanaf nu geen problemen meer ervaart. Laat het vooral weer weten als je toch weer met issues kampt, want dan ga ik voor je aan de slag. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 🎈