Nadat ik van ADSL naar Glasvezel ben overgegaan presteert T-Mobile het om gewoon een telefoonnummer te laten verdwijnen. Nu doe ik al weken moeite om dit nummer weer aangesloten te krijgen. Meest frustrerende is wel dat ik bewust aan het lijntje wordt gehouden. Ze presteren het om gewoon te zeggen (en niet 1x) dat het een kwestie is van enkele uren. Dan weer, nee het moet worden uitgezocht. Dan weer een mail: jammer joh, het lukt niet, we krijgen geen akkoord dus houdt het op. We krijgen geen toestemming van de oude provider. Terwijl het al bij T-Mobile zit of zat. Ik bel nu voor de 15x, ga naar het hoofdkantoor volgende week en heb klachten ingediend bij de ACM en de geschillencommissie. Zal dit helpen? Ik bel straks ook dan maar met Ziggo of een ander. Misschien dat zij het wel kunnen. Ik baal hier zoooo van. Al het briefpapier e.d. straks voor niets laten maken… Wat een puinhoop bij T-Mobile!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel