Beantwoord

Vaste telefonie met Fritzbox 7583 lukt niet

  • 20 October 2023
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Zoals zovelen kan ook ik mijn Fritzbox niet registreren voor vaste telefonie.

Wat ik wel kan en heb gedaan is in de odido app doorschakelen naar mijn mobiel.

Wat ik niet kan in de odido app: een wachtwoord aanmaken omdat ik zowel op mijn iPhone als mijn Ipad de cursor niet op het invoerveld kan plaatsen.

Een wachtwoord invoeren op mijn.odido.nl lukt wel en krijg dan de melding: het is gelukt.

Alles geprobeerd met de configuratie zonder resultaat. Odido weet het kennelijk ook niet. Wie wel?

 

 

icon

Beste antwoord door jebben 23 October 2023, 13:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jebben,

Welkom op de Community!

Door een bug in Mijn Odido wordt er een compleet ander wachtwoord ingesteld dan je hebt ingevoerd. Ze zijn nog druk bezig om dat op te lossen. Ondertussen kun je deze instructies gebruiken om je VoIP-wachtwoord te achterhalen. Het is een flinke omweg, maar hiermee zou het wel moeten lukken.

Bedankt TMTV.

Een duidelijk antwoord dat eigenlijk van Odido had moeten komen. De aangeboden oplossing gaat mij ern brug te ver met mijn Macbook pro.

Ook overweeg ik om de vaste lijn op te doeken.

Reputatie 7
Badge +6

@jebben Er is nog een makkelijkere manier als je toch de vaste lijn wilt behouden. Als je deze app downloadt, daar het script in plakt en het dan uitvoert, zou je hetzelfde resultaat moeten krijgen. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @jebben, ook Odido moderators zijn er voor je! Weet wel dat dit een klant-helpt-klant Community is. Er zijn genoeg leden en Superusers die je helpen met allerlei soorten vragen, zij schieten je graag te hulp zoals @TMTV in dit geval. Zijn er zaken waarbij wij moeten inspringen, dan doen we dat absoluut. Heel veel succes en ik hoop dat je hier de oplossing kunt vinden met hulp van onze leden!

Goede dag TMTV,

Moet ik dat appje gebruiken in combinatie met het Zyxel modem?

Reputatie 7
Badge +6

@jebben Ja, de server die het script nodig heeft, is alleen bereikbaar in combinatie met de Zyxel.

Na omzetting Chinees in Engels en wat moeite met het inlezen van het script is het toch gelukt om het wachtwoord op te halen!

Alles werkt nu. TMTV heel erg bedankt!

Reageer