Beantwoord

Vaste telefonie werkt niet meer

  • 21 December 2023
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1

Gisteren toevallig geconstateerd dat mijn vaste telefonie niet meer werkt. In de Odido app zag in een telefoonnummer staat dat mij niet bekend voor kwam.

Huislijn gebeld (dus het nummer dat ik al jaren heb) maar dan krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is. Nummer gebeld dat nu in de app staat maar dan gebeurt er helemaal niks, krijg alleen maar stilte te horen. Uitgaand bellen met de vaste lijn lukt ook niet.

 

Alles gereset maar probleem blijft. In de voip log van de Zyxel staat dat ik op 8-11 nog een inkomend gesprek heb ontvangen. Voip-status heeft aan “Niet geregistreerd.” Geen idee wanneer het probleem is ontstaan.

 

Nu lees ik dat er meerdere mensen hier problemen mee ervaren. Is er al enig zicht op een oplossing? En wellicht belangrijker: ben ik nu mijn oude nummer kwijt? Dat zou wel erg *** zijn omdat het nummer bij veel mensen/bedrijven/instanties bekend is.

icon

Beste antwoord door meneerS 23 December 2023, 13:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @meneerS, logisch dat je graag snel weer helemaal bereikbaar bent, daar wil ik mij ook graag hard voor je voor maken! Inmiddels lijkt het erop dat je vaste lijn weer volledig als van oudsher werkt. Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, zou je dan tweemaal een testbelletje naar de vaste lijn uit kunnen voeren en de tijdstippen daarvan doorgeven.

In ieder geval ziet de vaste telefoon er weer erg goed uit en daarom heb ik er vertrouwen in dat je weer zorgeloos kan bellen en gebeld kan worden! 😃

Reputatie 1

Hoi @meneerS, logisch dat je graag snel weer helemaal bereikbaar bent, daar wil ik mij ook graag hard voor je voor maken! Inmiddels lijkt het erop dat je vaste lijn weer volledig als van oudsher werkt. Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, zou je dan tweemaal een testbelletje naar de vaste lijn uit kunnen voeren en de tijdstippen daarvan doorgeven.

In ieder geval ziet de vaste telefoon er weer erg goed uit en daarom heb ik er vertrouwen in dat je weer zorgeloos kan bellen en gebeld kan worden! 😃

Bedankt voor je (re)actie.

 

Heb even getest, alles werkt weer zoals voorheen. Bedankt!

Reageer