Beantwoord

vaste telefoon

  • 22 April 2024
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

ik heb ongevraagd een nieuw telefoonnummer gekregen. ik wil gewoon mijn oude telefoonnummer gebruiken

icon

Beste antwoord door eric 22 April 2024, 12:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @smelt 

Had je wel nummerbehoud aangevraagd en staat je klantnummer in je community profiel zodat een moderator mee kan kijken?

HNK48655.

Niet aangevraagd, omdat ik altijd al bij Vodafone, t-mobile en dus bij Odido een contract had.

Reputatie 7
Badge +3

De voorgaande reden of oorzaak is een beetje onduidelijk, want zoiets gebeurt meestal niet zomaar.

Zou wel heel raar zijn als 16 miljoen mensen in NL plotseling allemaal een andere telefoon nummer krijgen ‘out of the blue’, dus er moet een onderliggende verandering zijn.

Kijk, hier begint plots de zon te schijnen, waarom?

Reputatie 7
Badge +14

@smelt ,

Dus je had een internet+bellen aansluiting met nummer X. 

Nu, na jaren merk je dat je opeens bereikbaar bent en uitbelt met nummer Y?

> Wat is er veranderd, dan behalve dat je mee bent gegaan van Voda/T-mob naar Odido met je internet+bellen abonnement?

> Heb je een idee wanneer dit is gebeurd?

> Is er iets van email/bevestiging etc. gekomen?

> Wat staat er in je my-odido omgeving?

 

 

In my-oddido  taat dat ik geen abonnement op vastbellen heb, terwijl op de laatste facturen staat dat ik wel een abonnement heb.

Het verdwijnen van mijn vaste nummer moet tussen 15 en 19 april 2024 gebeurd zijn.

Reputatie 7
Badge +14

In my-oddido  taat dat ik geen abonnement op vastbellen heb, terwijl op de laatste facturen staat dat ik wel een abonnement heb.

Het verdwijnen van mijn vaste nummer moet tussen 15 en 19 april 2024 gebeurd zijn.

Ok.. en in de praktijk heb je nu blijkbaar een nieuw nummer gekregen? Heel apart. Een moderator kan nog in de systemen kijken wat er in die periode is gebeurd. ZIj behandelen de topics op volgorde van binnenkomst.

De technische dienst is er ook al naar aan het kijken. Ben zeer benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Reageer