Beantwoord

2244 reageert niet

  • 11 March 2024
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb 2 codes gekregen maar ik krijg geen reactie van 2244. Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Cristien 11 March 2024, 16:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Ks3401  Welkom vandaag. Waarom heb je 2 vouchers gekregen? Gebruik je ze wel met een Odido of Ben Simkaart?

Omdat iemand van de klantenservice er zojuist voor heeft gezorgd dat er nu geen internet en wifi werkt in ons thuis. Dus heeft ze 2 codes voor data gegeven, maar als ik 2244 sms dan krijg ik geen reactie. 

Reputatie 7
Badge +14

@Ks3401  

De vouchercode is alleen te activeren met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement). Stuur de code via een SMS naar 2244 en ontvang binnen 15 minuten de bevestiging. Hierna kun je jouw mobiele hotspot instellen zodat je via deze noodoplossing toch nog online bent.

 

Serieus? Ik heb een telefoon van werk (KPN) en kan daar dus niks aan doen. Ik zit nu dus zonder internet en wifi. En nu?

Reputatie 7
Badge +14

Serieus? Ik heb een telefoon van werk (KPN) en kan daar dus niks aan doen. Ik zit nu dus zonder internet en wifi. En nu?

Waarom heb je storing? Is er iets stuk? Zijn ze al met jouw storing bezig?
Je zou eventueel een prepaid kaartje van Odido kunnen kopen? €10,- Bij elke supermarkt te koop)

Die codes werken daar ook op dan kan je in ieder geval even vooruit. ?
Sorry 

Ga voorlopig nog geen cent meer aan jullie uitgeven. Probeer al 5 weken een monteur hier te krijgen maar van mevrouw moesten we per se nog een aantal stappen doorlopen. Eindstand is nu dat niks werkt. Echt belachelijk zijn jullie. 

Reputatie 7
Badge +14

@Ks3401 Ik probeer te helpen.
Jullie is niet ik. ik ben net als jij een klant. 5 weken geen internet en nu pas hier reageren?🫣.

 

Die stappen zijn om duidelijkheid te krijgen of een monteur nodig is. 

Als je daar geen gebruik van wil maken terwijl je geen internet hebt  Komt het wel raar over of lukt het je niet?

De moderators gaan je verder helpen.  Ik heb het doorgegeven (geen garantie maar doe wel mijn best voor je!

Als je geen prepaid kaartje koopt heb je jezelf er mee. Los het tijdelijk voor jezelf op.

Wie weet vergoeden ze dat Prepaid kaartjes ook? Daar ga ik niet over! 👍🏻😉


 

 

 

Reageer