9 weken geen werkend internet

  • 11 May 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Vanaf 22 februari tot 28 april heb ik geen internet en service vanuit jullie gehad. In deze periode heb ik ook geen goede klantenservice ontvangen. Dan vraag je je misschien af “waarom niet”? Nou hierdoor niet:

- Elke terugbelafspraak werd niet nagekomen.

- Veelvoudig beloofd een code te krijgen om gratis internet op mijn mobiel te gebruiken: ook dit werd niet nagekomen. Hier moest ik dan zelf nogmaals voor terugbellen.

- Tijdens het in de wachtstaan, werd ik er steeds na 15 min uitgegooid.

Na bovenstaande te hebben gelezen, kun je je voorstellen dat alleen al contact krijgen en zoeken bijna een fulltime job betekent.

Ik ga nog even door:

- Verkeerde monteurs ingepland

- Monteurs kwamen 6,5 uur te laat

- In totaal 3 verlofdagen hiervoor moeten opnemen, die ik niet terug kan krijgen, wat dus geld kost!!

 

Naast bovenstaande punten heb ik dus 9 weken geen internet gehad, gevolgd door 1,5 week wel internet en volgens wéér geen werkend internet. Bij het bellen naar de klantenservice werd door 1 van jullie medewerkers het advies gegeven om dan maar het contract te ontbinden! Meer kon er toch niet voor mij betekend worden. Hiervoor belde ik later terug en wat blijkt, is er een maand opzegtermijn. Een maand lang wéér geen service ontvangen maar er wel voor betalen. Vinden jullie dit nou echt service? 

 

Tijdens die 9 weken geen internet heb ik zelf zo vaak moeten bellen en vragen om een tegemoetkoming. Deze werd uiteindelijk beloofd. Tegemoetkoming voor geen werkend internet (lees abonnementskosten vergoeden) én vergoeding voor het veelvoudig gebruik van mijn nieuwe telefoon als hotspot (kwaliteit die hierdoor achteruit gaat van o.a. de batterij) én het opnemen van verlofdagen voor afspraken die door jullie fout zijn ingepland. Ik zou hiervoor benaderd worden zodra mijn internet weer zou werken. Echter heb ik vandaag, tijdens het navragen van de vergoeding, pas de bevestiging hiervan gehad. Wederom een belofte/afspraak die niet is nagekomen door jullie en waar ik zelf achteraan moest gaan. 

 

Op dit moment heb ik geen internet en dus geen service vanuit jullie. Ook heb ik aangevraagd om de dagen vanaf nu te crediteren, maar jullie lieftallige collega aan de telefoon zei dat hij niet voor bevoegd is en ik een klacht kon indienen. Bij deze. De klacht. Voor de meest slechte klantenservice die ik ooit heb meegemaakt en waarvan het bijna onmogelijk is om mee oneens te zijn als je deze mail daadwerkelijk leest. 

Waqqas 1 jaar geleden

Hallo @Be190601 

Zodra je weer internet hebt zal je een vergoeding krijgen voor de dagen dat je geen internet had, de vergoeding is 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen datje geen internet had.

Vergoeding bij storing

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Be190601 

Zodra je weer internet hebt zal je een vergoeding krijgen voor de dagen dat je geen internet had, de vergoeding is 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen datje geen internet had.

Vergoeding bij storing

Reageer