Beantwoord

Boete te laat terugsturen WIFI-punt

  • 26 June 2023
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Beste,

 

Gisteren kreeg ik een e-mail vanuit de T-Mobile Klantenservice met de daarin een bericht/herinnering dat ik mijn WIFI-punt te laat heb teruggestuurd en dat hiervoor een boete van 70 eur voor in rekening wordt gebracht.

Ik zal zeker niet ontkennen dat ik hiermee (door huidige privé omstandigheden) niet snel genoeg ben geweest, maar ik ben toch lichtelijk geschrokken van de boete en het bedrag. Een bedrag dat met mijn huidige financiële situatie toch aardige impact heeft (= reden voor het opzeggen van het extra WIFI-punt).

Vanochtend heb ik direct het product alsnog naar DHL punt gebracht en ik ben heel benieuwd of het mogelijk was om in gesprek te gaan over de boete. 

 

Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen, alvast bedankt voor jullie reactie!

 

Groet,

Twan

icon

Beste antwoord door Twanvdzanden 27 June 2023, 11:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Twanvdzanden Ben je in de gelegenheid om het bewijs van terugsturen te scannen en hier te uploaden? Wel even je privégegevens zwartmaken.

Als de moderators aan jouw onderwerp toe zijn hebben ze dat vast gezien.(of ze je kunnen helpen weet ik niet) Veel succes!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Twanvdzanden, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verzendbewijs. Ik zie dat de e-mail pas net verzonden is, dit betekent dat je nog 30 dagen de tijd hebt (vanaf het moment dat je de e-mail ontvangen hebt) om het pakket retour te sturen. Dit heb je inmiddels gedaan dus ik ga ervan uit dat alles goed zal verlopen! Ontvang je nu nog een e-mail hierover? Trek dan aan de bel, dan ga ik checken of het goed is afgemeld in ons systeem. Als DHL aangeeft dat het bezorgd is, kost het ons systeem maximaal zes dagen om het te verwerken. Ik hoop je zo voldoende informatie gegeven te hebben, als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Hi @Twanvdzanden, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verzendbewijs. Ik zie dat de e-mail pas net verzonden is, dit betekent dat je nog 30 dagen de tijd hebt (vanaf het moment dat je de e-mail ontvangen hebt) om het pakket retour te sturen. Dit heb je inmiddels gedaan dus ik ga ervan uit dat alles goed zal verlopen! Ontvang je nu nog een e-mail hierover? Trek dan aan de bel, dan ga ik checken of het goed is afgemeld in ons systeem. Als DHL aangeeft dat het bezorgd is, kost het ons systeem maximaal zes dagen om het te verwerken. Ik hoop je zo voldoende informatie gegeven te hebben, als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen dan hoor ik het graag!

 

@Tommie van Odido  bedankt voor je reactie!

Het was mij niet duidelijk dat ik nog 30 dagen had nadat ik de e-mail ontvangen heb. Ik houd in de gaten wanneer het pakket is afgeleverd en/of ik mogelijk nog een mail hierover ontvang!

Thanks! 

Reageer