Beantwoord

Compensatie geen internet

  • 3 November 2023
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb sinds minimaal 13 oktober geen glasvezel verbinding en dit wordt maar niet opgelost. Ik was op zoek naar een compensatieformulier om in te vullen, maar kan deze niet vinden. Worden de abonnementskosten automatisch verrekent met de dagen dat de internet service niet geleverd is?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 November 2023, 15:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Skippertje 

Een moderator zal een compensatie voor je aanmaken en deze wordt dan verrekend met de volgende factuur. De compensatie wordt als volgt berekend :

1/30ste van je maandelijkse kosten × het aantal dagen dat je geen internet had.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Skippertje, geen zorgen! Zodra het opgelost is, kunnen wij een vergoeding aanmaken. Dan weten we hoelang het heeft geduurd. Laat je ons het weten als het opgelost is? Groetjes, Ishana

Hoi @Skippertje, geen zorgen! Zodra het opgelost is, kunnen wij een vergoeding aanmaken. Dan weten we hoelang het heeft geduurd. Laat je ons het weten als het opgelost is? Groetjes, Ishana

Beste Ishana, 

 

Ik heb inmiddels mijn contract opgezegd, omdat het nooit gelukt is een internaansluiting te krijgen. Nu heb ik gedeeltelijk een compensatie ontvangen voor het teveel betaalde abonnement na opzegging, maar nog geen compensatie voor de dagen dat ik überhaupt geen internet heb gehad. Graag zou ik dit willen regelen middels een compensatieregeling.

 

mvg,

Rob

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Skippertje, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat het abonnement bij ons inmiddels opgezegd is en je het te veel betaalde maandbedrag hiervan gecompenseerd hebt gekregen. Omdat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw diensten, heb ik daarom ook een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat jouw abonnement actief was bij ons. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Met de volgende factuurronde zal de factuur met deze vergoeding zichtbaar zijn en wordt het bedrag op jouw rekening gestort! 

Reageer