compensatie geen internet en tv

  • 4 February 2024
  • 7 reacties
  • 135 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds donderdag 1 februari heb ik geen toegang met met internet en tv. In de buurt zijn ze bezig geweest met graafwerkzaamheden. Zondagochtend zijn er weer een aantal bewoners geweest bij woensdag het weer werkte, maar bij nog steeds niet. Door er zelf achteraan te bellen heb ik een onbeperkt internet via een ander sim kaartje, maar tv kijken lukt nog steeds niet. Iedereen die bij ons in huis komt is op zijn bundel aangewezen. Geen fijne situatie. Ik word graag gecompenseerd voor het gemis van een verbinding.

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Thimod, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion morgen langs komt om de situatie te controleren. Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen. Uiteraard zullen we je compenseren voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kunnen we wel pas doen als het opgelost is, dan hebben we namelijk een exacte periode wat we voor je gaan vergoeden. Mag ik je vragen om contact met mij op te nemen als je weer online bent? Dan zal ik de vergoeding voor je in gang zetten. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thimod, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion morgen langs komt om de situatie te controleren. Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen. Uiteraard zullen we je compenseren voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kunnen we wel pas doen als het opgelost is, dan hebben we namelijk een exacte periode wat we voor je gaan vergoeden. Mag ik je vragen om contact met mij op te nemen als je weer online bent? Dan zal ik de vergoeding voor je in gang zetten. Alvast bedankt. 

Eerst moest de monteur van Odido (Guidion) langskomen. Om daarna pas KPN aan het werk te zetten. Erg vervelend allemaal. Ik had al aangegeven hoe het zat doordat in de hele wijk speelde. Aanstaande maandag komt er pas iemand van KPN langs. In de tussentijd kan ik geen tv kijken. Mijn deurbel doet het niet. Hopelijk wordt het maandag opgelost. Het jammere is dat de vergoeding niks voorstelt en het zo lang duurt.

@Thimod zou ik mogen vragen waar ik aan moet denken met die vergoeding? Worden alleen de kosten van die maand kwijtgescholden of krijg je x bedrag per dag voor de geleden schade. Ik zit namelijk in een soortgelijke situatie en moet van Odido een opzegtermijn uitzitten met wegvallend internet.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Slecht56 ,

Compensatie is maandbedrag/30 maal het aantal dagen dat je dienst er volledig uitleg. Indirecte of gevolgschade wordt bij consumenten lijnen niet vergoed. Als extra service biedt Odido gratis unlimited mobiele vouchers. 

Hoi @Slecht56 

 

Zoals aangegeven door Eric is het bedrag wat je terugkrijgt puur de abonnementskosten die je normaal gesproken maakt.

Onbeperkte internet moet je achteraan zitten. Neemt niet alle ongemakken weg. Televisie kijken kan niet via een hotspot via de app van Odido.

@Tommie van Odido 

Ondertussen zijn de problemen opgelost sinds afgelopen woensdag. Regelen jullie alle zaken wat betreft de compensatie?

Groet,

Thimo Durand

Reputatie 6
Badge +2

@Thimod Super fijn om te lezen dat alle diensten weer werken naar behoren! Ik ben direct het systeem ingedoken om de compensatie in orde te maken. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Reageer