Beantwoord

compensatie Middelburg

  • 21 March 2024
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Hallo,

Vanaf 11 mrt tot vandaag 21 mrt hebben wij last gehad van een storing in het postcode gebied. Nu zou ik graag compensatie willen ontvangen, aangezien ik geen gebruik heb kunnen maken van thuis internet. Hoe kan ik dit aanvragen?

Gr. Frank

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 March 2024, 23:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Frank123456, wat fijn dat je weer online bent! De verstoring bij KPN heeft langer geduurd dan verwacht. Ik heb metéén een vergoeding aangemaakt voor deze periode. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging! Om met een schone lei verder te gaan samen, heb ik een iets toegestuurd. Dit zal aan je deur worden bezorgd in een paar dagen. Hopelijk kan je ervan genieten! 😊

 

Hallo @Frank123456 

Een compensatie kan een moderator voor je in orde maken, hier lees je alvast meer over hoe de compensatie wordt berekend.

Staat je klantnummer ingevuld in je community profiel?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Frank123456, wat fijn dat je weer online bent! De verstoring bij KPN heeft langer geduurd dan verwacht. Ik heb metéén een vergoeding aangemaakt voor deze periode. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging! Om met een schone lei verder te gaan samen, heb ik een iets toegestuurd. Dit zal aan je deur worden bezorgd in een paar dagen. Hopelijk kan je ervan genieten! 😊

Reageer