Beantwoord

Corvertor knippert groen pon

  • 1 February 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Goedenmiddag 

Een vraag 

Er is iemand geweest omdat ik geen verbinding heb omdat de pon groen knippert ze hebben alles doorgemeten en samen met de wijkcentrale is veranderd alles was goed aan gesloten de wijkbeheerder heeft contact opgenomen met odido om de convertor te registreren of aanmelden was rond 9 uur . Heb de hele dag gewacht maar gebeurt niets heb al 7 dagen geen aansluiting heeft het wel gedaan het gaat om een zyxel t56 met 2 gigabit snelheid ben de hele week aan het bellen maar word van kastje naar de muur gestuurd terwijl alles goed is aangesloten wie weet raad

Mvg a.versteeg 

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 2 February 2024, 12:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Versteeg, ik snap dat je dit checkt! Ik zie meteen dat wij in het onderzoek druk bezig zijn geweest. Momenteel wachten we op de afmelding vanuit Open Dutch Fiber. Vanaf dat moment checken wij de lijn en zorgen we dat je online bent. We dienen dus nog op de netwerkbeheerder te wachten. Weet dat we er scherp bovenop zitten! Ben je wel voorzien van Unlimited Data op je mobiele abonnement? Mocht je dit nog kunnen gebruiken, stuur mij dan een privébericht. Ik maak dit dan meteen in orde! 

Reageer