Beantwoord

drie weken zonder internet

  • 20 June 2023
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Hoi,

ik zit al drie weken zonder internet thuis. Opeens deed de wifi het niet meer. Paar dagen later afspraak met monteur. Guidion monteur zei dat het aan de kpn glasvezelaansluiting lag. Paar dagen later zei de kpn monteur dat de aansluiting het deed. Maar nog geen werkend internet. Tmobile besloot een nieuw modem te sturen. Geinstalleerd. Nog geen internet. Vandaag weer een guidion monteur geweest die na 5 min weer weg was en wat dingen extern zou gaan testen. 
 

In de avonduren is de klantenservice telefonisch niet te bereiken. Hebbik al een aantal keer geprobeerd. 
 

ik wil nu toch echt weten waar ik aan toe ben! Al drie weken zonder internet. 1 maal een week onbeperkt internet gehad. Maar al twee aanvullende bundels er doorheen gejaagd. Wat is nu de status? Ik sta op het punt over te stappen en alles opnieuw te laten installeren want ik ben wanhopig aan het worden. 

icon

Beste antwoord door Lindaalewijnse 22 June 2023, 13:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Lindaalewijnse, dank voor dit topic. Ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt weten wat je kunt verwachten en wil mijn excuses aanbieden voor het wachten. Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat aan onze kant duidelijk is dat het probleem bij de beheerder ligt. Ik zie dat zij vanavond opnieuw de verbinding zullen nagaan, rond 19:00 staat de afspraak. Als het goed is ben je hiervan op de hoogte. Ik duim mee dat je vanavond weer online bent!

Hou je dit topic op de hoogte? Natuurlijk maak ik dan gelijk een vergoeding aan voor de abonnementskosten deze periode!

Hoi Cheyenne, 

‘s middags werd ik door Noor Infratechniek gebeld en ze konden begin van de middag langskomen. Het probleem lag buiten mijn huis. Hebben ze gefixed! Nu heb ik weer verbinding. Dank!

Reputatie 1

Beste,

Hier hetzelfde nu. Opeens paar dagen geleden, dinsdagmiddag. Odido gebeld. Monteur afspraak gemaakt maar kan PAS 8 december. Ook onbeperkt internet ontvangen voor 7 dagen maar dochter met eigen bedrijfje en andere provider loopt al tegen grote problemen aan. Dit is echt veel te lang.Via de community is er voor mij een nieuwe modem en wifi punten besteld. Vandaag geleverd. Op dit moment geeft de modem een rood lampje INTERNET aan. 

zat te twijfelen aan aansluiting ISRA in woonkamer. Heb het kastje van Odido aangesloten (zie foto)en verschillende andere DSL kabels gebruikt. Maar nu denk ik dat het buitenshuis ligt. 

Graag zou ik dit zeer spoedig opgelost zien. 

​​​​​​

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @R. Koster, goed dat je dit aangeeft! Hier moet wel een Guidion monteur eerst voor langs komen, maar geen zorgen. Je kunt via de e-mail van Guidion in de gaten houden of er een afspraak met Guidion uitvalt, dit gebeurt dagelijks. Dan kun jij de datum en het tijdstip uitkiezen van de uitgevallen afspraak! Groetjes, Ishana

Reageer